Idag har jag varit hos min sjukgymnast. Fick ju problem med foglossningar runt svanskotan redan vecka nio och blev tillsagd att inte springa, gå snabbt eller längre sträckor och för övrigt undvika monotona rörelser så mycket som möjligt. Det har jag nu gjort sedan dess (är i vecka 16), och smärtan har i stort sett försvunnit (men kommer tillbaka igen så fort jag rör mig mycket). Har också svårt att sitta stilla längre stunder eftersom svanskotan då "domnar bort". I allafall, so far so good. Men nu har jag istället fått skitont på ett bestämt ställe i ryggen när jag sitter ner för länge åt gången. Smärtan är olidlig och strålar hela vägen fram vid revbenet. Trodde först inte detta var gravidrelaterat, men idag fick jag bekräftat att det var det. Blä! Funkar väl bra nu så länge jag har semester och inte behöver sitta så länge åt gången, men kan tänka mig det blir problematiskt när jag börjar jobba igen. Ska tillbaka till sjukgymnasten nästa vecka igen för att testa en tensapparat och låna med mig hem.
Men förutom rygg/svanskota så mår jag fantastiskt bra! Kissar givetvis även jag minst en gång per natt, men så länge jag inte har några värre problem än det är jag glad 
Ösregn ute! Jag som hade tänkt åka till stugan ikväll... Är det förresten nån annan som har semester/är ledig nästa vecka och har lust att hitta på nått på dagtid? Jag klättrar på väggarna när min man jobbar hela dagarna och jag har semester!