Sara: Gött att han gått upp lite mer! Hur mkt måste han gå upp för att du inte ska behöva mata var tredje timme?
Hur har det gått med sempers magdroppar för dig?
Vi böjade med det i torsdags men svårt att säga om det hjälper. Kanske lite. Men han skiter mkt mer! Om det är dropparna eller om det skulle blivit så ändå är svårt att veta. Men säkert dropparna.
Maria:oj, vad jobbigt ... men tur att det inte är varje kväll ja! Du testade inte miniform eller semper?
Carina: Jo, det går helt klart bättre! nu känns det mest som man inte gör annat än ammar och byter blöja! så skönt när linus är ledg för då tar han alla blöjbyten och även har honom väldigt
mkt.skönt med egentid.
Emma: Hoppas efterkontrollen gick bra! Träna.. låter härligt! jag var inte heller bra på det innan men nu ser jag fram emot att röra på mig! Blir nog promenader för min del dock. Skönt att din mamma o syster ställer upp för dig.
Jag har suttit här och tänkt på dig och förundrats över hur du orkar två veckor helt ensam. Avlastning är ju guld! Men ja, inte så mkt att välja på heller så bara att göra det bästa av det hela :)
har viktor börjat kolla andra jobb?
Sofia: åh vad surt att inte kunna lita på det som de säger :(
skönt att dina föräldrar bor så nära o ställer upp!