• Bunny81

Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011

Denna tråd blir en fortsättning på tråden "Gravid i Borås", eftersom ts inte var aktiv i tråden... Tänkte att det kunde vara kul med en mer ordnad grupp med tjejer i och i närheten av Borås som ska ha bebis i höst/vinter! Kan vara kul att lära känna varandra lite bättre och kanske träffas lite då och då! Som gravid har man ju tusen frågor och funderingar... Då kan det vara bra att ha likasinnade att dela det med Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 22:59
    Här kommer länken till bf-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m52935302.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011
  • K79
    Elin o Simons mamma skrev 2011-02-11 12:21:10 följande:
    Usch, nu har vi varit till Blå Stjärnan med vår katt då han inte har mått så bra det sista dygnet. Trodde han hade fått urinvägsinfektion men veterinären trodde att han hade stressblåsa då han springer på sin låda hela tiden och vankar av och an De behöll han över dagen då de skulle ta en massa prover på han pga viktnedgång och så hans problem med kisseriet. Är så orolig över att det ska vara något allvarligt han är ju ändå snart 13 år.....
    ja usch, jobbigt det där :S de blir ju som en familjemedlem
    jag håller tummarna för att det bli bra o att han får några år till! *kram*
  • Carina7907

Hej!

Ang fika nästa vecka skulle vi kunna vara hemma hos oss om alla kan ta sig till Frufällan. Ni kan kolla.
    Måndag verkar passa för alla.  Eller vad tror ni?

Vet att de gör allt de kan för djuren på Blå stjärnan så kissen är i rätta händer.

Hoppas alla har lite fredagsmys

• Svarvis

Jag har bil så någon kan åka med mig om det blir Frufällan.

• Maria A 78

Frufällan låter trevligt, jag har också bil så jag kan plocka upp någon om det behövs i så fall.

• shopgirl80

Hej hej!

Jag hänger gärna med å fikar på måndag! Har oxå bil så jag tar mig till Frufällan.

Camilla: Hur har det gått för Kidden? Inte roligt när ens djur är sjuka. Vi har haft den ena katten i 8,5 år. Hon sprang bort i 1,5 dygn, det är inte likt henne, för något år sen. Vi ställde in en golfresa till Karlskrona för att hon var borta. Har man inte haft djur är det svårt att föreställa sig vad de betyder för en.

Caroline: Vi är nog intresserade av Bumbon.

Vi ses på måndag!

• kicki8210

jag har me bil så frufällan blir jättebra

skickar du vägbeskrivning till dig och ditt nummer om man inte hittar

trevlig helg

• kicki8210

carina skall vi ta med oss nått ?

• Elin o Simons mamma
    shopgirl80 skrev 2011-02-11 22:26:54 följande:

Camilla: Hur har det gått för Kidden? Inte roligt när ens djur är sjuka. Vi har haft den ena katten i 8,5 år. Hon sprang bort i 1,5 dygn, det är inte likt henne, för något år sen. Vi ställde in en golfresa till Karlskrona för att hon var borta. Har man inte haft djur är det svårt att föreställa sig vad de betyder för en.
    Jodå, igår kväll fick vi hämta hem vår älskade katt. När de inte hade ringt vid 18-tiden så åkte vi upp och precis då ringer de och talar om att han ville åka hem.
    Han åkte hem med diagnosen: stressblåsa pga ändring i flocken, hade även "pyttelite" blod i urinen så idag ska vi till Apoteket och hämta ut medicin. Blev även rekommenderad en dosa som man sätter i eluttaget som sprider ut feromoner i lägenheten, detta ska göra att han blir lugnare. Så skönt att ha han hemma igen och veta att det inte var något "elakt" som ställer till det hos han.

Idag får det bli en promenad i det vackra vädret!
    Det kommer alltid att saknas två barn i vår familj -Våra änglar Elin och lillasyster
  • Svarvis

Camilla - Vad skönt att kissen mår bra! Vår lilla vovve har mått dåligt några gånger, så jag vet hur jobbigt det är.

Vad ska vi säga för tid för fikat? Vad har du för adress Carina? (inboxa om du inte vill skriva öppet...) Å som sagt, ska vi ta med nåt?

• Carina7907

God morgon!

Det blev en heldag i GBG igår på båtmässan och det var många båtar jag skulle vilja ha. Det var även Williams första besök på restaurang och det gick bra, det svåraste var dock att hitta ett ställe där man fick ta med sig vagnen in. Vi lyckades till slut.

Ska vi säga vid 13:00 på måndag eller vill ni komma tidigare eller senare? Jag återkommer med vägbeskrivning i em. Ska en sväng till jobbet först. Ni behöver inte ta med er nåt förresten, min sambo har bakat.

Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011