• Bunny81

Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011

Denna tråd blir en fortsättning på tråden "Gravid i Borås", eftersom ts inte var aktiv i tråden... Tänkte att det kunde vara kul med en mer ordnad grupp med tjejer i och i närheten av Borås som ska ha bebis i höst/vinter! Kan vara kul att lära känna varandra lite bättre och kanske träffas lite då och då! Som gravid har man ju tusen frågor och funderingar... Då kan det vara bra att ha likasinnade att dela det med Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 22:59
    Här kommer länken till bf-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m52935302.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011
  • Joonna
    tindratindra skrev 2010-07-28 16:05:26 följande:
    Förstår att du blev rädd,men skönt att allt var bra!
    Jag ramlade också förra veckan i trappan och fick åka in på bb och ligga med en sån ctg i 45 min.. Men allt var bra med lillan :)

www.metrobloggen.se/carolinerydell
    usch vad läskigt! Såg i din blogg att du hade en GRAVID bok, vart har du köpt den?? Har letat efter en sådan, vill så himla gärna ha en!!
  • alberta77

Tack! Allt gick bra men väntar nu en januaribebis istället för december

Otäckt att ramla sådär...  Skönt att det gick bra!

Lilla hjärtat beräknad att anlända 5/1 -11
  • K79

Här har det hänt grejjer, svårt att ha koll känner jag  =)

Alberta77: Skönt att allt gick bra!

tindratindra & Joonna: Usch, vad läskigt.. ! Är det så lätt att ramla när man får mage? :S

Hoppas allt är bra med er! Här är det bra, jobbar denna vecka, sen är det semester. Skönt! Hoppas bara det finns lite sol och värme kvar.. !

• tindratindra
    Joonna skrev 2010-07-28 16:17:54 följande:
    usch vad läskigt! Såg i din blogg att du hade en GRAVID bok, vart har du köpt den?? Har letat efter en sådan, vill så himla gärna ha en!!
    Jag köpte min här i Borås, på Ord och Ton på Allégatan.
    http://www.bluebox.se/showinfo.asp?a03558 här finns den att köpa :)

Ja jag är så klumpig av mig i vanliga fall så det är nog därför jag ramlade.. Annars har det blivit en vana att vara mer försiktig nu tycker jag..
  • Joonna
    tindratindra skrev 2010-07-28 19:02:50 följande:
    Jag köpte min här i Borås, på Ord och Ton på Allégatan.
    www.bluebox.se/showinfo.asp?a03558 här finns den att köpa :)

Ja jag är så klumpig av mig i vanliga fall så det är nog därför jag ramlade.. Annars har det blivit en vana att vara mer försiktig nu tycker jag..
    JA, just det. Det visste jag egentligen att den fanns där, en av mina favorit affärer. Dom har mkt fint, Bodde precis där innan vi flyttade till hus :)  Då ska jag gå in där imorgon och se om det finns några kvar! Tack.
  • Gummsan

Får man hoppa in här? 

Bor inte i Borås iof utan i Annelund men kommer föda i Borås... 

• Maria A 78
    Gummsan skrev 2010-07-30 20:34:28 följande:
    Får man hoppa in här? 

Bor inte i Borås iof utan i Annelund men kommer föda i Borås... 
    Välkommen! Vilken vecka är du i?

Är allt bra med er i regnet? Vi har varit och kollat på ny bil idag :) På måndag är det rul, längtar!
  • Gummsan
    Maria A 78 skrev 2010-07-30 21:24:25 följande:
    Välkommen! Vilken vecka är du i?

Är allt bra med er i regnet? Vi har varit och kollat på ny bil idag :) På måndag är det rul, längtar!
    Tackar!
    Är i V31+0 idag. Fjärde barnet. Har tre töser födda 04, 08 o 09. Detta är en tös med  

Mår bra förutom att jag ännu inte kan gå på min fot efter en olycka som hände den 5e juni... (Äckliga bilder finns) 
    Fick glasrutan från balkongdörren på mig när vi skulle flytta den sen fick jag en kraftig infektion...

Foglossningar och ett grymt tryck neråt med annars fint  
  • Maria A 78

Idag är det äntligen dags för RUL för oss Glad Håll tummarna!

Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011