• Bunny81

Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011

Denna tråd blir en fortsättning på tråden "Gravid i Borås", eftersom ts inte var aktiv i tråden... Tänkte att det kunde vara kul med en mer ordnad grupp med tjejer i och i närheten av Borås som ska ha bebis i höst/vinter! Kan vara kul att lära känna varandra lite bättre och kanske träffas lite då och då! Som gravid har man ju tusen frågor och funderingar... Då kan det vara bra att ha likasinnade att dela det med Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 22:59
    Här kommer länken till bf-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m52935302.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011
  • K79
    bamse10: Oj, vad tyken jag lät, sorry! Men jag såg inte din fråga när jag postade mitt svar :S
  • Joonna

Var det ok för alla att vi ses utanför barbershop som ligger jämte? Så blir det lite lättare att se varandra :)

• Elin o Simons mamma
    Joonna skrev 2010-08-12 16:32:59 följande:
    Jag har nästan ingen mage alls, men en svart skinnjacka kommer jag ha på mig så man får kolla efter den då ;) Kan vi inte ses utanför frisörsalongen (barbershop), som ligger jämte cafe viskan? Så blir det lite lättare att se :) ??

Tycker det låter som en bra idé att träffas utanför Barbershop .

Roligt att vi blir så många imorgon!

Fika Fredag 13/8 kl 15.00 Vart Café Viskan

Kidden
    tindratindra (efter kl 15)
    bamse10
    Maria A 78
    K79
    Joonna

Det kommer alltid att saknas två barn i vår familj -Våra änglar Elin och lillasyster
  • Maria A 78
    Joonna skrev 2010-08-12 18:39:50 följande:
    Var det ok för alla att vi ses utanför barbershop som ligger jämte? Så blir det lite lättare att se varandra :)
    Helt ok!
  • Bunny81

Jag hade jättegärna följt med på fika imorn, men jag jobbar tyvärr till 16-16.30... Tråkigt! Men jag får följa med nästa gång! Hoppas att ni får mysigt!!!

• Maria A 78

Tack tjejer för en trevlig fika idag! Det var roligt att få ett ansikte på en del av er i alla fall Glad Vi får ta en repris snart!

• Elin o Simons mamma

Säger som Maria; tack för en trevlig fikastund i eftermiddags.

Det kommer alltid att saknas två barn i vår familj -Våra änglar Elin och lillasyster
  • Gummsan

Hade besök igår så jag kunde inte komma... Är gärna med en annan gång... Kul att ni hade trevligt iaf

Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011