• Bunny81

Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011

Denna tråd blir en fortsättning på tråden "Gravid i Borås", eftersom ts inte var aktiv i tråden... Tänkte att det kunde vara kul med en mer ordnad grupp med tjejer i och i närheten av Borås som ska ha bebis i höst/vinter! Kan vara kul att lära känna varandra lite bättre och kanske träffas lite då och då! Som gravid har man ju tusen frågor och funderingar... Då kan det vara bra att ha likasinnade att dela det med Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 22:59
    Här kommer länken till bf-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m52935302.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011
  • shopgirl80

Lycka till Majsan!

Nu är vi halvvägs!! Tittar man på graviditetsuträknaren så är det färre dagar kvar än vad jag har gått, wheiii Skrattande, detta firar vi med att åka till Mallorca i morgon. Det ska bli så skönt. Fast när vi kommer hem igen väntar jobb och allt vad det innebär... Massa risker Obestämd Jaja bara att försöka skydda sig så gott det går.

Hoppas att ni får en bra vecka allihopa!

• Elin o Simons mamma
    Maria A 78 skrev 2010-08-02 09:43:51 följande:
    Idag är det äntligen dags för RUL för oss Glad Håll tummarna!
    Lycka till idag !!

KRAM
    Det kommer alltid att saknas två barn i vår familj -Våra änglar Elin och lillasyster
  • Maria A 78

Det gick jättebra för oss! Allting såg bra ut och vi blev flyttade till 20 dec, så imorgon har vi gått halvvägs Skrattande Känns sååå skönt just nu, får hoppas att det fortsätter lika bra!

Dock kunde hon inte se om det var en tjej eller kille, så vi får väl tålmodigt hålla oss...

Vad härligt med Mallorca, ha det underbart!

Kram!

• Elin o Simons mamma

Åh, så skönt att allting såg bra ut!!

KRAM

Det kommer alltid att saknas två barn i vår familj -Våra änglar Elin och lillasyster
  • Joonna
    Maria A 78 skrev 2010-08-02 14:38:17 följande:
    Det gick jättebra för oss! Allting såg bra ut och vi blev flyttade till 20 dec, så imorgon har vi gått halvvägs Skrattande Känns sååå skönt just nu, får hoppas att det fortsätter lika bra!

Dock kunde hon inte se om det var en tjej eller kille, så vi får väl tålmodigt hålla oss...

Vad härligt med Mallorca, ha det underbart!

Kram!
    Vad roligt!! :) Synd att hon inte kunde se, vem hade ni? Vi hade Åsa sund tror jag hon hette. Kul att det gick bra iaf :) kramar
  • Maria A 78
    Joonna skrev 2010-08-02 18:12:06 följande:
    Vad roligt!! :) Synd att hon inte kunde se, vem hade ni? Vi hade Åsa sund tror jag hon hette. Kul att det gick bra iaf :) kramar
    Ja, jätteroligt Glad Vi hade också Åsa, hon var jättebra tycker jag. Kram
  • Maria A 78

Är det någon som har koll på vilka ställen i stan som säljer mammakläder? H&M vet jag, men det finns väl fler antar jag...

• tindratindra
    Maria A 78 skrev 2010-08-04 18:52:58 följande:
    Är det någon som har koll på vilka ställen i stan som säljer mammakläder? H&M vet jag, men det finns väl fler antar jag...
    Jag har ingen aning. Jag har bara använt kläder som vanligt fast gått upp någon storlek ibland. Gina och HM har många bra tunikor och klänningar som magen får plats i! :)
  • shopgirl80
    Maria A 78 skrev 2010-08-04 18:52:58 följande:
    Midos i stan säljer Mamalicious och Stokkage i Knalleland gör det oxå. Utbudet är skralt måste jag säga. Jag har handlat på nelly.com som har Mamalicious i sitt sortiment. Beställde ett par jeans därifrån som ligger och väntar när jag kommer hem Glad

Nu blir det sängen så man är utvilad för solstolen å havet i morgon Glad

Ha det toppen allihopa!
  • Maria A 78
    shopgirl80 skrev 2010-08-04 23:51:37 följande:
    Midos i stan säljer Mamalicious och Stokkage i Knalleland gör det oxå. Utbudet är skralt måste jag säga. Jag har handlat på nelly.com som har Mamalicious i sitt sortiment. Beställde ett par jeans därifrån som ligger och väntar när jag kommer hem Glad

Nu blir det sängen så man är utvilad för solstolen å havet i morgon Glad

Ha det toppen allihopa!
    Tack för tipsen! Men lika bra att jag visar min okunskap direkt... vart ligger Midos?

Ha det så skönt i solen!
Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011