• Bunny81

Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011

Denna tråd blir en fortsättning på tråden "Gravid i Borås", eftersom ts inte var aktiv i tråden... Tänkte att det kunde vara kul med en mer ordnad grupp med tjejer i och i närheten av Borås som ska ha bebis i höst/vinter! Kan vara kul att lära känna varandra lite bättre och kanske träffas lite då och då! Som gravid har man ju tusen frågor och funderingar... Då kan det vara bra att ha likasinnade att dela det med Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 22:59
    Här kommer länken till bf-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m52935302.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011
  • K79

Tack desamma säger jag med! Jättekul att få ett ansikte på alla! =)

• Maria A 78

Nu har jag bokat tid för köns-UL på Emmas ultraljudsklinik. Den 1 september bär det av, spännande!!! Skrattande

• tindratindra
    Maria A 78 skrev 2010-08-14 18:49:52 följande:
    Nu har jag bokat tid för köns-UL på Emmas ultraljudsklinik. Den 1 september bär det av, spännande!!! Skrattande
    åå vad spännande :)
  • shopgirl80
    Visst är det spännande, vi ska dit en vecka senare å jag längtar massor Glad

Vet ni, efter mkt diskussioner å dumma förslag är vi nu helt överens på namnfronten. Det känns verkligen kanonskönt. Det kan säkert ändra sig, men att vi har kommit överens känns helt otoligt. Viktor hade som förslag Bastard och Viktor junior... Möjligtvis Glenn eller Håkan jag var inte så imponerad av de namnen kan jag säga.

Hur går det för er å namn?

Hoppas att ni har en fin helg allihop!
  • Gummsan
    Va kul! 

Vi var på mammamia för där har vi vart innan och dom kollar bebisen så
    grundligt och det gilla jag. + att man fick undersökningen på dvd film så 3 av
    mina snart 4 tjejer kommer få varsin film när dom ligger i magen... Viste ej att
    man kunde göra när jag va gravid första gången...

Mannen har bestämt att hon ska heta Kim. Hade blivit Kim om det vart en kille med.
    Jag bestämde de första två och han nu de sista två.  
  • tindratindra
    shopgirl80 skrev 2010-08-14 21:13:53 följande:

Vet ni, efter mkt diskussioner å dumma förslag är vi nu helt överens på namnfronten. Det känns verkligen kanonskönt. Det kan säkert ändra sig, men att vi har kommit överens känns helt otoligt. Viktor hade som förslag Bastard och Viktor junior... Möjligtvis Glenn eller Håkan jag var inte så imponerad av de namnen kan jag säga.

Vi har typ 4-5 namn som vi väljer mellan. Lättare när vi vet att det är en tjej :) Får se vad hon ser ut att heta när hon kommer ut...
  • Maria A 78
    shopgirl80 skrev 2010-08-14 21:13:53 följande:

Än så länge har vi ett killnamn och tre tjejnamn som vi båda tycker om. Men när vi vet vad det blir så kommer vi säkert fundera mer så det är långt ifrån bestämt. Däremot är nog andranamnen bestämda, två stycken kommer det att bli och där bestämmer vi varsitt :)
  • carrro84

Hej :) Får man hoppa in i eran fina tråd? :)  Bor också i borås och väntar vårat första barn med BF 31 December! Har mått bra hittills förutom en väldigt långdragen bihålsinflammation :(

• Elin o Simons mamma
    carrro84 skrev 2010-08-16 12:44:15 följande:
    Hej :) Får man hoppa in i eran fina tråd? :)  Bor också i borås och väntar vårat första barn med BF 31 December! Har mått bra hittills förutom en väldigt långdragen bihålsinflammation :(
    Välkommen hit !!
    Det kommer alltid att saknas två barn i vår familj -Våra änglar Elin och lillasyster
  • Maria A 78
    carrro84 skrev 2010-08-16 12:44:15 följande:
    Välkommen!
Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011