• Bunny81

Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011

Denna tråd blir en fortsättning på tråden "Gravid i Borås", eftersom ts inte var aktiv i tråden... Tänkte att det kunde vara kul med en mer ordnad grupp med tjejer i och i närheten av Borås som ska ha bebis i höst/vinter! Kan vara kul att lära känna varandra lite bättre och kanske träffas lite då och då! Som gravid har man ju tusen frågor och funderingar... Då kan det vara bra att ha likasinnade att dela det med Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 22:59
    Här kommer länken till bf-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m52935302.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011
  • tindratindra
    shopgirl80 skrev 2010-08-23 21:19:06 följande:
    Kul med fika Glad Ska vi ses kl 17 utanför barbershop?
    Det blir jätte bra! Tror vi känner igen varandra, min mage går iaf inte att missa ;)
    Vi ses där kl 17 på onsdag då?
  • Elin o Simons mamma
    Fika Onsdag 25/8 kl 17.00 på Cafe Viskan

Ev. Kidden
    Hoodoo
    TindraTindra
    Carrro84
    Maria A 78
    Shopgirl80
    K79

Hej i regnet!

Sätter ev på mig på fikat nu på onsdag, har blivit förkyld men hoppas att jag ska vara pigg då igen. Skriver
    här i tråden på onsdag om jag inte kommer. 

Imorgon ska jag och min mamma åka till Ullared och shoppa lite småsaker till lillbus, hoppas på
    att hitta en lite tunnare fleeceoverall som vi kan ha när han är nyfödd. Ska även inhandla lite baby-
    olja, filt m,m.
    Det kommer alltid att saknas två barn i vår familj -Våra änglar Elin och lillasyster
  • K79
    Elin o Simons mamma skrev 2010-08-23 22:08:53 följande:
    Fika Onsdag 25/8 kl 17.00 på Cafe Viskan

Ev. Kidden
    Hoodoo
    TindraTindra
    Carrro84
    Maria A 78
    Shopgirl80
    K79

Hej i regnet!

Sätter ev på mig på fikat nu på onsdag, har blivit förkyld men hoppas att jag ska vara pigg då igen. Skriver
    här i tråden på onsdag om jag inte kommer. 

Imorgon ska jag och min mamma åka till Ullared och shoppa lite småsaker till lillbus, hoppas på
    att hitta en lite tunnare fleeceoverall som vi kan ha när han är nyfödd. Ska även inhandla lite baby-
    olja, filt m,m.
    Det blir jättebra!

Hoppas du hittade massa bra saker i Ullared och att du känner dig pigg imorgon så du kan hänga med o fika =)
  • Elin o Simons mamma

Hej

K79 skrev 2010-08-24 20:10:15 följande:
    Det blir jättebra!

Hoppas du hittade massa bra saker i Ullared och att du känner dig pigg imorgon så du kan hänga med o fika =)

Får ta och hoppa fikat i eftermiddag då jag inte känner mig helt 100, vill ju inte smitta ner er heller!!
    Men det blir ju  fler fikor framöver och då hänger jag med!
    Sitter just nu och försöker får ur ändan ur soffan så att jag kan göra i ordning mig inför min efter-
    middag på jobbet men det går trögt . Har ju bara 3 dagar kvar att jobba innan jag går hem och är
    helt sjukskriven fram tills bf i oktober.

I ullared hittar man alltid en massa bra ha saker, kom hem med lite småplock till lillbus som kan
    vara bra att ha. Kläder försökte jag hålla mig ifrån men ett par små jeans och ett par mysbyxor följde ändå med hem i kassen Var egentligen ute efter en lite tunnare fleceeoverall som han kan ha när vi åker hem från BB men det hade dom inga så det lutar åt att vi köper den vi har sett på MAXI. Köpte även en doppresent till vårt gudbarn där -en lära gå vagn (köpte en likadan till min brors pojk när han döptes och den är en stor hit nu när det övas på att gå) sedan blev det även en födelsedagspresent till min brors kille som snart fyller 1 år.  

Ha en trevlig fikastund i eftermiddag!

Det kommer alltid att saknas två barn i vår familj -Våra änglar Elin och lillasyster
  • tindratindra

Jag måste tyvärr också hoppa fikat idag, har så mycket sammandragningar så jag måste hem och lägga mig... Jag är för dålig på att ta det lugnt. Hoppas ni får trevligt.

• Maria A 78

Får också tacka för en trevlig fika igår!

K79, hur gick det på ultraljudet idag?

• K79
    Maria A 78 skrev 2010-08-26 18:12:03 följande:
    Får också tacka för en trevlig fika igår!

K79, hur gick det på ultraljudet idag?
    Jag säger som ni andra: tack för en trevlig fika! Får vi göra om snart igen!

Vad gullig du är som kom ihåg det
    Det gick bra, blev framflyttad några dagar. Men hon sa inte så mkt, hade nog förväntat mig mer information liknande vad vi fick på kubbtestet. Trodde man skulle få moderskapsintyg eller något pappar också, men det får man kanske vecka 25?

Frågade om kön och det verkade som att hon försökte se men den låg lite konstigt så det gick inte att se. Synd, hade hoppet uppe ett tag där =)

Imon skall vi iväg på kickoff så önskar Er en trevlig helg!
Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011