• Bunny81

Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011

Denna tråd blir en fortsättning på tråden "Gravid i Borås", eftersom ts inte var aktiv i tråden... Tänkte att det kunde vara kul med en mer ordnad grupp med tjejer i och i närheten av Borås som ska ha bebis i höst/vinter! Kan vara kul att lära känna varandra lite bättre och kanske träffas lite då och då! Som gravid har man ju tusen frågor och funderingar... Då kan det vara bra att ha likasinnade att dela det med Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 22:59
    Här kommer länken till bf-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m52935302.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011
  • carrro84

Jag kan ju alla dagar så för mig spelar det ingen roll men jag tycker att vi ska ta det på onsdag eller torsdag?

Är det någon som vet någon frisör i borås som gör ljusa slingor?? Det måste ju vara något speciellt blekmedel pga att hormonerna kan göra så att det blir grönt Förvånad

• tindratindra
    carrro84 skrev 2010-08-23 10:42:39 följande:
    Jag kan ju alla dagar så för mig spelar det ingen roll men jag tycker att vi ska ta det på onsdag eller torsdag?

Är det någon som vet någon frisör i borås som gör ljusa slingor?? Det måste ju vara något speciellt blekmedel pga att hormonerna kan göra så att det blir grönt Förvånad
    Ja, vad säger ni, var det flest som kunde på onsdag eller? För mig spelar det ingen roll...

Jag gör mina slingor som vanligt faktiskt, och mitt har inte blivit grönt ;)
  • K79

Kom precis hem från en veckas semester i spanien o imorgon börjat jobbet igen...

Kul med en fika till, jag hänger gärna med! Onsdag verkar kanske bra? Ser ut som flest kan då, skall vi köra på det? Vart?

Fika Onsdag 25/8 kl 17.00

Kidden
    Hoodoo
    TindraTindra
    Carrro84
    Maria A 78
    Shopgirl80
    K79

Fika Torsdag 26/8 kl 17.00

TindraTindra
    Carrro84
    Bunny81
    Maria A 78
    Shopgirl80
    K79

Fika Söndag 29/8 kl 16.00

Bunny81
    TindraTindra
    Maria A 78
    Carrro84
    Shopgirl80
    K79

• K79

jag kunde visst inte på torsdag, bra att man kollar kalendern först :-P

Fika Onsdag 25/8 kl 17.00

Kidden
    Hoodoo
    TindraTindra
    Carrro84
    Maria A 78
    Shopgirl80
    K79

Fika Torsdag 26/8 kl 17.00

TindraTindra
    Carrro84
    Bunny81
    Maria A 78
    Shopgirl80

Fika Söndag 29/8 kl 16.00

Bunny81
    TindraTindra
    Maria A 78
    Carrro84
    Shopgirl80
    K79

• Maria A 78

Men då kör vi väl onsdag då, ser ju ut som att det är flest som kan då. Ska vi ta Viskan igen eller finns andra förslag?

• carrro84

Viskan tycker jag blir bra :) Ni andra känner ju igen varandra sen sist men hur ska vi som inte var med känna igen er förutom att det förmodligen är en massa magar? :) Hur gjorde ni sist?

• Hoodoo

Viskan blir bra om de finns plats, vet hur svårt de var innan när man var ett par stycken men kanske blivit bättre sen jag flytta härifrån...

Ska hur som helst bli skönt komma hemifrån!

Om jag minns rätt när jag läste igenom tråden samlades ni vid barbershop (?), frisörsalongen jämte Cafe Viskan.
    Kanske en ide att upprepa de?

• kristiejade

Hej! Jag skulle gärna vara med när ni fika. Har precis flyttat till Borås med min man. 26 år gammal och är i vecka 25 med en pojke.

• Maria A 78
    Hoodoo skrev 2010-08-23 20:11:48 följande:
    Viskan blir bra om de finns plats, vet hur svårt de var innan när man var ett par stycken men kanske blivit bättre sen jag flytta härifrån...

Ska hur som helst bli skönt komma hemifrån!

Om jag minns rätt när jag läste igenom tråden samlades ni vid barbershop (?), frisörsalongen jämte Cafe Viskan.
    Kanske en ide att upprepa de?
    Ja, vi samlades utanför Barbershop, precis jämte Viskan. Det funkade bra så det kan vi göra igen.

kristiejade skrev 2010-08-23 20:47:09 följande:
    Hej! Jag skulle gärna vara med när ni fika. Har precis flyttat till Borås med min man. 26 år gammal och är i vecka 25 med en pojke.
    Klart du ska hänga med! Välkommen till vår lilla grupp :)
  • shopgirl80

Kul med fika Glad Ska vi ses kl 17 utanför barbershop?

Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011