• Bunny81

Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011

Denna tråd blir en fortsättning på tråden "Gravid i Borås", eftersom ts inte var aktiv i tråden... Tänkte att det kunde vara kul med en mer ordnad grupp med tjejer i och i närheten av Borås som ska ha bebis i höst/vinter! Kan vara kul att lära känna varandra lite bättre och kanske träffas lite då och då! Som gravid har man ju tusen frågor och funderingar... Då kan det vara bra att ha likasinnade att dela det med Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 22:59
    Här kommer länken till bf-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m52935302.html
  • Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011
  • Maria A 78

Låter väl jättetrevligt att vara hos dig, Caroline. Bestäm tid du så du känner att du hinner hem och så. Sista jobbveckan för mig börjar imorgon :)

• K79

Skönt att ni också har det så! Det är väl som du säger Emma.. allt är ju normalt så det är nog normalt :-P

Ja, det vore trevligt hemma hos dig Caroline! Bara att säga tid och vart :)
    Kul om du också kommer Camilla!

• tindratindra

Ja vi är hemma igen vid 14 tiden. Så kl 15 kanske om det passar alla? Jag bor på Kellgrensgatan 34, i druvefors, femte våningen och så står det Rydell / Andersson på dörren. Portkoden är 4284. Det är i samma hus som café/bageri Gullkragen om någon vet var det är? Och ganska nära textilmuseet. Ska bli jättekul att träffa lilla Simon om ni kommer :)

www.metrobloggen.se/carolinerydell ♥ Juni 16/9-2010 ♥
  • carrro84
    tindratindra skrev 2010-12-06 22:28:55 följande:
    Ja vi är hemma igen vid 14 tiden. Så kl 15 kanske om det passar alla? Jag bor på Kellgrensgatan 34, i druvefors, femte våningen och så står det Rydell / Andersson på dörren. Portkoden är 4284. Det är i samma hus som café/bageri Gullkragen om någon vet var det är? Och ganska nära textilmuseet. Ska bli jättekul att träffa lilla Simon om ni kommer :)
    15 går bra för mig iaf =) Ska bli jättekul! 
  • Maria A 78
    Kl 15 blir bra, jag kommer gärna!
  • Elin o Simons mamma

Klockan 15 blir bra för oss oxå. Ska bara ta svängen förbi Församlingshemmet och kolla läget inför dopet på söndag  innan jag kommer till dig.

Jag gör en lista: Caroline 8/12 kl 15.00.

Kidden
    Carro84
    Maria A 78 

Det kommer alltid att saknas två barn i vår familj -Våra änglar Elin och lillasyster
  • K79
    Det blir jättebra!

Caroline 8/12 kl 15.00.

Kidden
    Carro84
    Maria A 78
    Katarina
  • shopgirl80

Toppen! Vi ses i morgon

Caroline 8/12 kl 15.00.

Kidden
    Carro84
    Maria A 78
    Katarina
    Emma

• tindratindra

073-9845445 är mitt nr ifall ni behöver vägbeskrivning. Jag fick veta nyss att vi ska vara på BVC kl 17 i em. Så jag måste gå typ kvart i fem. Vi ses sen!!

www.metrobloggen.se/carolinerydell ♥ Juni 16/9-2010 ♥
Svar på tråden Bebisar i Borås höst/vinter 2010/2011