Syskon? BIM i augusti
Nu är det dax för syskon! Finns det fler likasinnade med BIM i augusti?
Nu är det dax för syskon! Finns det fler likasinnade med BIM i augusti?
för oss tog det sej på 3e försöket... det är inte heller länge, men jag kommer bli så sjukt besviken om mensen kommer nu i aug..
men samtidigt vill jag försöka att inte vara för "på" om att bli gravid igen... är rädd att det ska ta fokus från det andra i mitt liv som är viktigt...
men. men... vi kör på den här veckan
Hänger på här. Har en son född maj 09. Detta är vårat andra försök fast det första som är seriöst. Har ÄL den 2/8 så har BIM den 15/8. Fixar en BIM-lista så att vi har lite koll... = )
BeautifulPink BIM 15/8 (1 barn, 2 försöket)
mor lilja BIM 5/8
storfamilj10 BIM 5/8
Prinsessa82 BIM 7-8/8
Talossa BIM 8/8
Ni får gärna fylla i hur många barn ni har innan och vilket försök ni är på. = D
mor lilja BIM 5/8
storfamilj10 BIM 5/8
Prinsessa82 BIM 7-8/8 (1 barn , 1a försöket)
Talossa BIM 8/8
mor lilja BIM 5/8
storfamilj10 BIM 5/8
Talossa BIM 8/8 (1 barn, 1:a försöket)
Vi ska också köra igång "maskinerna" här nu i dagarna för att inte missa äl. Man kan ju nte vara helt hundra på att äl inträffar på just dag 14, det kan ju bli äl dag 12 el 16 också.
Hur har ni haft det med skydd hittills? Jag har ätit p-piller och slutade precis med dem. Så jag har precis haft pillermens och vi hoppas att det funkar nu ändå. =)
Nu är det snart dags för ÄL , spännande att se hur många av oss som plussar i Aug.. Jag håller tummarna för er alla. ..Prinsessa82: Mitt äldsta barn är 15 år, jag är väldigt stolt och tacksam för min stora familj..Det bästa val vi har gjort.
hej hoppar in här.
Har inte bim i augusti men nästan :
frejon Bim 28/7 (1 barn, 11 försöket till nr:2)
mor lilja BIM 5/8
storfamilj10 BIM 5/8
Talossa BIM 8/8 (1 barn, 1:a försöket)
tycker det borde bli min tur snart att få +++
kanske borde skriva lite om mig/oss också
har ett barn en härlig prinsessa på 6 år har nu redan en tid önskat att barn nummer två skulle komma men det vill inte riktigt ta sig.
Jag åt p-piller före vi började försöka med nr:2, vet inte om det beror på det eller varför vi inte lyckats hitta rätt ännu.
men april skulle vara en bra månad, hadde beräknat sista april med dottern, så jag tror på april! skulle bli 7 år mellan barnen då
tog ett ÄL test idag, som gjorde fullt utslag.... så är vä bara att köra på nu lr va tror ni?
vi kan väl inte ha missat det?...