Syskon? BIM i augusti
Nu är det dax för syskon! Finns det fler likasinnade med BIM i augusti?
Nu är det dax för syskon! Finns det fler likasinnade med BIM i augusti?
Prinsessa82: Har du ÄL redan? Har aldrig använt mig av ÄL-test förut. Men om det inte tar sig denna månad, köper jag nog såna till nästa månad. Vilka använder du? Vilka ger bäst resultat?
När hade du din senaste mens? Jag fick mens den 11/12 juli, och har en normal cykel på 28 dagar. Då bör jag ju ha ÄL i helgen...
Jag tror inte ni har missat ÄL. Man behöver ju faktiskt inte ha sex just före ÄL, utan det kan ju funka med sex efter ÄL också... Vi har iaf börjat vårt sexande med varannan dag från och med igår, för att vara lite specifik.
Frejon Bim 28/7 (1 barn, 11 försöket till nr:2)
Famlan 30-31/7 (1 barn, första försöket till nr 2)
Mor lilja BIM 5/8
Storfamilj10 BIM 5/8
Prinsessa82 BIM 7-8/8 (1 barn , 1a försöket)
Talossa BIM 8/8 (1 barn, 1:a försöket)
BeautifulPink BIM 15/8 (1 barn, 2 försöket)
Nu sitter jag bara och väntar. Hade ÄL i helgen som var så nu är det 1½ veckas pina kvar innan man vet om mensen kommer eller inte. Men testet ska jag fösöka förhala tills tidigast den 9:e augusti. Vi åker nämligen på semester då och det vore kul att starta den med ett
.
.
för din del iaf!! Frejon Bim 28/7 (1 barn, 11 försöket till nr:2)
Famlan 30-31/7 (1 barn, första försöket till nr 2)
Mor lilja BIM 5/8
Storfamilj10 BIM 5/8
Prinsessa82 BIM 7-8/8 (1 barn , 1a försöket)
Talossa BIM 8/8 (1 barn, 1:a försöket)
BeautifulPink BIM 15/8 (1 barn, 2 försöket)
Erese BIM 9-12/8 (1barn, 2 försöket)
Hejsan!
Hänger på er i längtans tider
Jag plussade den 10/7 i år, men fick en blödning bara två dagar efter som varade i ca 5-6 dagar. Det slutade i tidigt mf
jag vart enormt ledsen och besviken, det tog ett tag för mig att inse att mf var ett faktum. Men nu är jag redo för nya tag och försöker se det positiva som att det egentligen var tur att det skedde så pass tidigt och inte i V10 eller dylikt samt att hade jag inte testat mig så tidigt hade jag förmodligen bara trott att det var mensen som kom.
för din del iaf!!
på mitt CB En vecka till så e det Bim.....hoppas hoppas hoppas