Ofinaste/dummaste kommentaren du fått för att du flaskmatar
Jag återkommer med min om tråden kommer igång. Kul att se om amningsfanatikerna kan hålla sig borta.
Jag återkommer med min om tråden kommer igång. Kul att se om amningsfanatikerna kan hålla sig borta.
Flaskmatade min dotter med bröstmjölk eftersom hon vägrade ta bröstet trots att jag hade massor med mjölk.
Min man sitter och matar vår dotter på en släktträff och när en släkting ser det spänner hon ögonen i mej och säger högt och tydligt så alla ska höra:
-Du vet väl att det inte är amningen som förstör brösten?
Jag fattade ingenting utan bara gapade av förvåning.
Som tur var visste i princip alla andra hur det låg till så hon gjorde ju bort sig rätt rejält *skrattar elakt*
Mariohnym: sitter med mobilen nu.. Stängde precis av datorn ;) så kan inte fixa med länk. det är inte så mycket att läsa, är till 70 procent bilder typ. Finns en kategori med "älskade astmabarn" o där finns några inlägg.. No big deal haha du måste inte gå in, nämnde det bara nu när jag tog upp historien :)
Nu ska denna lata mamma gå o lägga sig ;) hörs säkert imorrn ;) natti på er alla om det än är psykotiska mammor eller ni som inte är riktiga kvinnor och även godnatt till alla fulländade mammor! :)