• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Englali

Glimra: Nej fy vad tråkigt!! Usch jag är rädd för att jag är på väg åt samma håll. Jag känner också av magen lite men mår mest illa Men det blir äp iaf?!

• g l i m r a

Englali: det verkar som det blir äp men att de isf fryser ner dom. Ja ja mår lite illa och har ont i magen:( har ändå ett litet hopp tills i em när RMC ringer..

• Ylva75

glimra: Så klart att du ska ha hopp fram tills de ringer. Och frysen är ju bättre en inget alls.  Håller tummar och tår för att du får ett bra besked.

• g l i m r a

Äggplock på fredag 7:30 för mig.. Mina värden visade inte på överstimulering så ja ska sluta lyssna på min läkare.. Nu håller vi tummar igen!

• Ylva75

härligt glimra.....nu kör vi så det ryker å hoppas på fina guldägg till oss!!!Glad 

• lindy01

Grattis glimra,vad härligt med äggplock! vilken pucko läkare du har haft!
     RMC ringde, ikväll ska jag börja spruta 112,5 dos fram till 18e ,sedan blir det blodprov och så ringer dom 19e med vidare instruktioner, dom sa att jag kanske får ta mig till linköping 21a för en extra koll av dom med blodprov och vul eftersom dom vill vara säkra på att ge rätt behandling över påsk då dom har stängt.

• Englali

Glimra: Vad glad jag blir!!! Nej lyssna inte på läkaren. Detta ger mig lite hopp, kanske går vägen för mig också. I morgon är det dags för vul igen och sen ringer RMC på em, jag hoppas på en äp tid då!! Ylva: Lycka till i morgon! Jag vill också ruva i påsk, hoppas på det! Lindy01: Grattis till sprutstart! Skönt att dom är så noggranna med extrakoll vid påskledigheten.

• Ylva75

Hej på er. Hemma efter ÄP i förmiddags. Fick ut 12 fina ägg som nu ska gosa med mannens simmare tills på lördag då vi har ET kl 11:00 om allt går enligt planen.

• g l i m r a

Ylva75: hur gick det? Ja ska dit imorgon:)

Svar på tråden rmc linköping - ivf