• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • anmaelli
    lindy01 skrev 2011-04-16 21:45:11 följande:
    hmmmm nu tror jag att jag kom på anledningen till att jag blev trevlig av sprejen! kom på att min man var borta de första 10 dagarna av sprejandet = ingen att irritera sig på! haha
    Haha, bra där :D
  • Himlan77

Hej allihop! Spännande med så mycket ÄP och ruvande på gång. Håller tummar och tår för allihop Själv är jag numera lite mer än halvvägs i graviditeten, har snart avverkat 22 veckor, tiden går förfärligt långsamt, men ändå så knatar veckorna på. Jag har gräslig halsbränna, och början till foglossning och det känns som at jag sväller som attan, men det är liksom inte så svårt att ta

Bebis är numera Snurre Sprätt, som snurrar och grejar, så sista UL:et vi var på kunde bm inte kolla på allt hon skulle... Lite skillnad mot den slöa lilla bebis vi såg i v 14, som inte alls var intresserad av att röra sig. Det här känns bättre På tors nästa vecka är det dags för provtagning och magmätning och ansökan om havandeskapspenning. Så nu kan vi väl hålla tummarna att det går igenom, för jag vill verkligen inte jobba i sommar på min grymt stökiga arbetsplats...

Tumhållning och kramar till alla Hjärta

• Englali

Ikväll är det dags för äl-sprutan (Ovitrelle) vid 21.00 och i morgon em åker vi till Lkpg. Blir en hotellnatt och sedan äp på tisdag morgon. Håll tummarna för oss nu att det blir fina ägg!!!

• g l i m r a

Håller alla tummar jag kan:)
    Jag ska dit imorgon om inget konstigt händer för ET, hoppas. Är väldigt svullen och har ont fortfarande så hoppas att det inte är nåt knas??

• Askungen

Hej på er!

Hade hoppats att få ansluta mig till er som håller på med sprutor, äggplock o.s.v men dessvärre blir det till att vänta en månad till p.g.a den jäkla påsken... Bara hoppas på att månaden går snabbt.

Önskar er alla ett stort lycka till! Vill även passa på att skicka en kram till fru lila, skönt att du mår bättre!

• g l i m r a

Fick tillbaka två ägg idag för inget va topp men klart dugliga till att bli bebis så nu håller vi tummarna..

• Cathy

glimra; håller tummarna för dina små!!

Englali; lycka till med ÄP!!

Askungen; tråkigt att du får vänta en månad till. Hoppas tiden går fort och du kommer snart igång!!

Svar på tråden rmc linköping - ivf