• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Ylva75
    g l i m r a skrev 2011-04-14 16:29:37 följande:
    Ylva75: hur gick det? Ja ska dit imorgon:)
    Det gick bra med ÄP....gjorde lite ont men inte så farligt. Fick smärtlindring så jag var nöjd. Men det som oroade lite var att mitt BT var lite högt. Skall kolla på VC till veckan..... Detta oroar mej nästan mest. För hur det går med celldelning an inte jag påverka. Ska tillbaka på lördag för ET om det går som planerat.

Lycka till i morgon..... kommer att gå så bra för dej!
  • FRU  LILA

Ni är några som gör eller precis gjort äggplock. Stort lycka till!!

• g l i m r a

Ajdå, hoppas det rättar sig till då, hoppas mitt äp också går bra och att ja överlever:) nåt ja ska tänka på? Nej plock är ju det "lättaste" sen kan man inte göra ett skit mer än att hoppas..

• Englali

Ylva: Så skönt att det gick så bra idag och många fina ägg. Inte så kul med blodtrycket, du gör rätt i att kolla det på vc så kan ni säkert ordna till det. Glimra: Lycka till i morgon, håller tummarna för många fina ägg. Idag var jag på vul och det såg "alla tiders" ut som min gyn uttryckte sig I em ringde RMC och på tisdag är det dags för äp för min del med ett förhoppningsvis et på torsdagen. Spännande!!! Så på måndag kväll åker vi till Lkpg, vi har dryga 20 mil så det känns skönt med en hotellnatt och kunna ta det lite lugnt på tisdagsmorgonen.

• Cathy
    FRU LILA skrev 2011-04-14 18:53:36 följande:

Ni är några som gör eller precis gjort äggplock. Stort lycka till!!

Hej! Hur har det gått ör dig? KRAM
  • g l i m r a

Nu är ja snart hemma efter äp, 31 blåsor och 20 ägg blev det. Nu hoppas ja att nåt går att sätta tillbaka på måndag:)

• Hjärtefröjd
    g l i m r a skrev 2011-04-15 13:03:24 följande:
    Nu är ja snart hemma efter äp, 31 blåsor och 20 ägg blev det. Nu hoppas ja att nåt går att sätta tillbaka på måndag:)
    Härligt med så många ägg! Hur känns det nu, gjorde det mycket ont?
  • Cathy
    Åh va många ägg! GRATTIS! Gick ÄP bra? Hoppas på att många ska befruktas tills på måndag! KRAM
  • Ylva75
    GRATTIS, GRATTIS!!! Vilken fantastisk skörd......då är vi förhoppningsvis hönor över påsk å ruvar som bäst. Hur känndes det? Gjorde det mycket ont?
     Jag har inget hört idag och det bådar ju gott inför morgondagen. Beger oss till US kl 11 i morgon. 
    Vila gott i helgen å ladda inför måndag....
Svar på tråden rmc linköping - ivf