• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • g l i m r a

Ja det kändes men det va mycket värre efteråt, mådde illla och har ganska ont nu.. Hoppas verkligen inte att de ringer imorgon, nåt ägg måste väl gå att använda eller??

• Englali

Grattis Glimra till alla fina ägg! Hoppas jag/vi lyckas få ut ett gäng när det är dags för ÄP för oss på tisdag. Jag börjar bli lite nervös :-/ Lycka till på ET imorgon Ylva!! Håller tummarna för ett toppembryo!

• g l i m r a

Ni som har varit på äp, hur mår ni efteråt? Jag kunde inte gå upprätt på hela dagen igår. Nu har ja precis tagit min andra prog vaggis o det går bra än så länge:) men har ont i magen när ja kissar? Nån som känt likadant?

• mg79
    g l i m r a skrev 2011-04-16 07:22:27 följande:
    Ni som har varit på äp, hur mår ni efteråt? Jag kunde inte gå upprätt på hela dagen igår. Nu har ja precis tagit min andra prog vaggis o det går bra än så länge:) men har ont i magen när ja kissar? Nån som känt likadant?
    Japp, känner ingen känslorna. Det tog någon vecka innan jag slutade gå som en anka... stramade och drog i magen.  Att gå på toa var heller ingen höjdare, men det släppte efter ett tag det med. 

Lycka till med ruvandet!  
  • FRU  LILA
    Cathy skrev 2011-04-15 10:01:06 följande:
    Hej! Hur har det gått ör dig? KRAM
    Nu har det gått 1,5 vecka sedan misslyckandet var ett faktum. Mensen är också över för denna gång. Nu har det sjunkigt in och jag känner att jag kunant gå vidare. Vardagen känns helt ok. Har haft roliga saker att göra på fritiden och nu känner jag mig stark igen. Det kan komma stunder då jag blir påmind så klart och det kan kännas som ett stick i hjärtat men på det stora hela är det bra.
  • g l i m r a

Fru Lila: va skönt att höra ändå..

Hur har det gått med ET idag?

• Ylva75

Hemma från RMC....tog en lunch hos vänner på vägen hem. Har gått bra idag, Fick tillbaka ett "topp embryo" men det blev inga till frysen. Så vi får innerligt hoppas att det räcker med denna gång. Nu väntar två lååång veckor innan TD som är den 30/4.

Svar på tråden rmc linköping - ivf