lindy01 skrev 2011-04-26 20:20:32 följande:
anlijoos- vad kul att det går frammåt!!! jag kände inte heller av sprutorna riktigt, hade en bajsnödig känsla hela tiden, men idag har jag fattat att det var äggstockarna som nu är stora som knytnävar...det känns nu, och jag är ledsen,men mitt plock var inte så skönt direkt,men det beror ju på hur blåsorna ligger osv, tydligen var några av mina blåsor väldigt nära blodkärl...det behöver ju absolut inte betyda att det gör ont för dig...men som sagt, äggstockarna ömmar nu och jag känner av dom när jag går, kom lite blod på pappret nu också,men det sa dom var normalt efterråt-jag vet ju åtminstone att det inte betyder något farligt, eftersom alla mia potentiella blastocyster nu ligger och gottar sig på sjukhuset 2 kvarter bort ;)
jag tycker vi blev fint omhändertagna, jag gillar alla sköterskor. elisabeth gjorde vårat plock och det kändes jätteskönt för jag har fått en fin "connection" med henne. vi var sist in och det var 4 andra par där, några verkade som dom varit där tidigare. vi fick fina instruktioner hela vägen så jag är jättenöjd.gav dom fint omdöme också på enkäten dom ville ha besvarad.
håller alla tummar för er nu, allihop!
hoppas telefonen håller tyst imorgon, egentligen vill jag stänga av den, men det räknas ju inte riktigt då...
Ja, det går jättebra hittils :)
Jag har inget att klaga på förutom det här med att hålla tider och att man ibland känner att man inte kan planera saker och ting pga sprutor/sprayande... men det är ju ett litet problem i den här världen, så jag klagar inte!
Jag förväntar mig det värsta vad gäller ÄP. Jag tyckte att äggledarspolningen var fruktansvärd och då har jag väldigt hög smärtgräns, men det var verkligen hemskt. Skönt att du känner att ni blev omhändertagna. Jag har haft Barbara och är nöjd med henne den halvtimmen jag träffat henne

gissar att det är hon som gör plocket också då?
Såklart kommer telefonen hålla tyst imorgon!!! Lycka till!