lindy01 skrev 2011-04-25 14:41:39 följande:
hjärtats fröjd-ja choklad!!! vi ska absolut dit!
vi stannar 7 dagar eftersom vi ville vaa här några dagar innan och samla oss,därför kom vi hit söndagen, och sedan känns det jobbigt att åka hem efter äggplocket då man förmodligen kommer ha ont, när min syster gjorde ivf i n.y sa dom till henne att vila i 3 dagar efterråt (liggandes på vänster sida eftersom blodcirkulationen skulle bli bättre då) så för att ha största chans att lyckas stannar vi ,eller åtminstone jag, i 3 dagar efter ET för att vila (kanske inte på vänster sida),men ändå, jagvill inte stressa tillbaka till stockholm. och eftersom jag har ett väldigt fysiskt arbete har jag även tagit semester till den 8e. nu ska här tas lugnt!!!
Lycka till med ÄP nu, och bra att du ska ta det lugnt. Det har jag också gjort sen äp (en vecka sedan i morgon).
Jag är fortf. ganska svullen om magen, men det har gått ner lite idag tycker jag... skönt! Är så fruktansvärt rädd för det här med överstimulering. Pratade med Barbara om detta när jag var på ET och hon lugnade mig med att man kan vara ordentligt svullen/magen känns hård ett bra tag efter ÄP/ET, Alla mina värden var ju bra och det fanns inget som pekar på att jag skulle bli ÖS men ändå, jag är orolig. Är iofs en lite lätt hypokondrisk person

som är mkt lätt att trissa igång. Skulle egentligen ha totalförbud på alla sådana här sidor