• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • LillaRäven

Just det, men man vill inte vänta längre... Känns som att det är det enda som man gjort sen utredningen började :( Men vi har ju inget val. Förhoppningsvis har vi spraystart den 27:e januari! Så snälla håll tummarna att de inte har fullt upp då! 

• BlirSnart85

Nej, jag vet!
    Men om du inte har spraystart före 27:e borde det ju inte vara något problem;) Jag håller tummarna!

Det blir snart, vi vet bara inte när..
  • LillaRäven

Kunde ju börjat redan i November.... Men deras julledighet kom i vägen. Den verkar verkligen helig, för dom. Så nu är det bara å vänta! 

• BlirSnart85

Yess, jag kommer få börja spraya 2 januari!! Eftersom vi ändå ska gå till Octaviakliniken på UL, så kan jag hänvända mig dit om något skulle hända. Känns skönt att äntligen få lite hjälp!

• Hjärtefröjd

TD idag och fett minus... hoppas få köra igång med en ny IVF-omgång så fort som möjligt efter nyår.

• Jmelb
    Hjärtefröjd skrev 2011-12-13 13:17:37 följande:
    TD idag och fett minus... hoppas få köra igång med en ny IVF-omgång så fort som möjligt efter nyår.

Nej, vad tråkigt! stor kram till dig.
    Hur många IVF har du gjort? var det endast FET du gjorde nu som du fick svar på?
  • lisala
    Stor kram till dig!
  • BlirSnart85
    Usch, vad tråkigt!! Håller tummarna för att ni lyckas på nästa försök!
  • Lila

Tillbaka på familjeliv efter två misslyckade ivf. Känner igen några av erTungan ute
    Hjärtans Fröjd: Dig känner jag igen. Tråkigt att läsa att ni misslyckats igen. 

Var inne på RMC´s sida och ser att de öppnar 9 januari. Tänker inte hänga på låset men innan våren är det väl tänkt att höra oss för igen. Har ett embryo i frysen...rädd att det inte kommer överleva och då har vi inget...
    Hoppet finns till att vara ruvare till våren och det största feta plusset jag någonsin skådat...japp 2012 målet  
    Vill NU men ändå inte. Rädd för att misslyckas igen. 

Svar på tråden rmc linköping - ivf