• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Cathy
    Hjärtefröjd skrev 2011-10-14 15:32:29 följande:
    Det gick nog inte den här gången heller tyvärr... har testat minus och har BIM i morgon.
    Neeeej så tråkigt Gråter. Blir ledsen för din skull. Men det känns inte som mensen är på väg..? Kanske du ändå plussar..?
    Styrkekram {#emotions_dlg.flower}
  • Jmelb
    Hjärtefröjd skrev 2011-10-14 15:32:29 följande:
    Det gick nog inte den här gången heller tyvärr... har testat minus och har BIM i morgon.

Vad tråkigt att höra... massa styrkekramar till dig.
  • Cathy
    Hjärtefröjd skrev 2011-10-17 08:40:27 följande:
    TD idag och tvärminus. Fick svagt, svagt plus i lördags.
    Jättetråkigt Gråter. Ledsen för din skull. Stor kram
  • MiaMorot

Är det någon här som använt nässpray, som har sprayat kl 05,13 och 21? det vanligaste verkar vara 06,14 och 22.. men om jag flyttar fram allt en timme så kan väl inte det spela någon roll?

• Ylviz

Tror inte det spelar någon som helst roll bara det är 8 timmar emellan. Själv sprayar jag 2 ggr per dag, 06.30 och 18.30.
    Lycka till!

• Jmelb
    MiaMorot skrev 2011-10-20 11:04:54 följande:
    Är det någon här som använt nässpray, som har sprayat kl 05,13 och 21? det vanligaste verkar vara 06,14 och 22.. men om jag flyttar fram allt en timme så kan väl inte det spela någon roll?

jag fick "välja" mellan tiderna 6,14,22 eller 7,15,23. Så då borde det ju inte spela stor roll om du vill ta 5,13,21.. jag tror att det som är viktigt är att man fyller på med nässpray var 8:e timma.
    fråga din klinik om du är osäker.

• popsi

Oj, här var det lugnt. Kanske inga som är kvar i tråden.

• Hjärtefröjd
    popsi skrev 2011-11-15 13:05:14 följande:
    Oj, här var det lugnt. Kanske inga som är kvar i tråden.
    Jo tyvärr, men det känns som att vi bara väntar hela tiden.. förhoppningsvis hinner vi med en FET innan jul, annars  får vi vänta tills februari...
  • Jmelb

ja här väntas det oxo, men jag får väl lämna den här tråden nu när jag inte längre tänkt göra fler försök på RMC utan måste nu söka mig privat.

Dock fick jag reda på att RMC inte har tagit AMH och FSH prov på mig.. Jag trodde att det ingick i standard provtagningen.. men det verkar inte så.

Svar på tråden rmc linköping - ivf