Oj, det är visst jättelänge sen jag var härinne. Noll koll på alla, hoppas det rullar på åt rätt håll för er allihop, med behandlingar och graviditeter <3
Jag har en fråga, ska maila rmc, men så halkade jag in här och kom på att någon kanske vet. Hur el som så fick vi en liten tjej för lite mer än ett år sen, och för ett tag sen så började jag fundera på syskon. Inte direkt så att det är aktuellt, men vi har två eskimåer i frysen och vill vi använda dem så måste vi ju göra det inom fem år. Jag har diskuterat med en vän som oxå gjort IVF i Linköping och som har samma fundering som mig angående syskon. Hon säger att när de vill försöka få syskon så behöver de bara ringa rmc, så lägger de upp hur de ska göra, inga kostnader, bara ringa, så fixar de typ.
Jag har förstått som så att syskonförsök INTE är gratis, har hört två summor och det är bl a det ska jag maila om. Till saken hör att min vän bor i Östergötlands landsting, det gör inte vi, men vårt landsting gör inga IVF:er, och enligt henne är det skillnaden. Alltså, gratis för dem, men inte för oss. Någon som vet??