• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • anmaelli

Tack för svaren Bellisa & Lillflickan!

Jag hittade inget på hemsidan, men jag mailar & frågar.

/anmaelli 

• Longing4u

Dom har julstängt och öppnar igen 7/1. Var där och gjorde fet idag o fick den informationen då min testdag blir 26/12.

• anmaelli

Tack Longing4u!
    Jag pratade med dem idag och ska ha samtal inför syskonförsök innan jul. Så spännande! 

• strumpa

Här blev det visst dubbel lycka ❤. Fick ju tillbaka 1 ägg i november och för en vecka sen fick vi reda på att det är enäggstvillingar :)

• minime85
    strumpa skrev 2013-01-14 15:33:16 följande:
    Här blev det visst dubbel lycka ❤. Fick ju tillbaka 1 ägg i november och för en vecka sen fick vi reda på att det är enäggstvillingar :)

Underbart! Stort grattis och lycka till med graviditeten! :)
  • Bellisa
    strumpa skrev 2013-01-14 15:33:16 följande:
    Stort grattis!
  • FineS

Någon annan som kör nytt försök nu i februari? Vi kommer börja köra korta metoden i mitten av februari, vårt sista landstingsfinansierade försök. Alla goda ting är tre, hoppas jag:)

• Longing4u

Hej FineS.
    Jag fick oxå korta metoden den här gången, som oxå är vårt sista gratis försök.
    Menopur sprutor fick jag, vilket jag tidigare aldrig haft.
    Hoppas verkligen att det går bra den här gången!

Svar på tråden rmc linköping - ivf