FineS skrev 2013-02-04 22:17:00 följande:
14 blåsor är ju rätt bra:) Ååå, nu har du inte långt kvar:) Känns allting bra?
Jag väntar min mens nästa onsdag..så ett litet tag kvar tills vi är igång. Men när jag tänker efter så kommer vi ju veta resultatet av behandlingen om typ en månad, och om man tänker så är det ju inte långt kvar;)
Norrköping är ju rätt nära, vi kör alltid ner och när vi kommit till norrköping så tycker vi att vi nästan är framme. Vi bor i Sthlm, inte så fruktansvärt långt det heller. Bara lite jobbigt att sitta i bilen ner vid återförande eftersom man aldrig vet om dom kommer ringa med tråkiga besked. So far har vi klarat oss!
Nää, Sthlm är ju inte så långt bort.. Smidig väg, om än lite tråkig =)
Ni får väl ta blodprover och göra vul där uppe ändå va?
Allting känns bra här.. ÄP blir på måndag ist för fredag, de ville vänta lite! Lika bra det antar jag så att fler hinner växa till sig! Jag är nöjd iaf

strumpa skrev 2013-02-04 22:39:28 följande:
Har förlorat mina tvillingar ;(. På kub-ul visade det sig att hjärtana hade slutat slå i v12, jag var då i v13. Hemskt ;(. Allt såg så bra ut på ul i vecka 10, de små hjärtana pickade och de sprattlade. Opererades/skrapades i torsdags ;(. Det var två hemska dagar innan op att veta att man bar på döda foster i magen. Men nu är allt borta och vi försöker blicka framåt.
Ska göra ett nytt FET när vi orkar, får och kan.
Men strumpa.. Fy F*****n vad hemskt. Vet inte vad jag ska skriva men ALL styrka tiller <3