• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Cillah
    LittleE skrev 2013-02-14 15:33:06 följande:
    Vill bara lägga till att efter äggutplocket hade jag inte ont alls - inte ens på den "onda sidan".
    Tack för infon! Det kommer nog gå bra, men man oroar sig oftast i onödan. Och det är värt smärta om det leder till vårt efterlängtade barn! ;)
  • Cillah
    Longing4u skrev 2013-02-13 22:20:13 följande:
    Nu är jag ruvare! Fick tillbaka ett fint litet embryo idag :)

Vad härligt, stort grattis och lycka till!! Flört
  • Longing4u
    LittleE skrev 2013-02-14 08:13:51 följande:
    Grattis Longing4u!!
    Cillah skrev 2013-02-14 20:06:08 följande:

Vad härligt, stort grattis och lycka till!! Flört

Tack så mycket! Bara hoppas det går vägen! Inte bara för mig, utan för oss alla! 
  • strumpa

Pratade med Elisabeth från RMC i fredags. På mens nr 2 gör vi ett nytt FET. Tur att vi har 8 st kvar i frysen! Det borde bli i april, längtar med skräckblandad förtjusning att få göra om detta...

• FineS
    LittleE skrev 2013-02-13 19:56:19 följande:
    Tack FineS! Väljer iaf att tolka molvärken eller moltrycket som positivt - åtminstone håller det mig på gott humör.
    Hur går det för dig, har mensen kommit igång än så du kunnat ringa rmc? 
    Mensen drog i gång i torsdags, så idag är jag inne på sprutdag 3. Känns rätt skönt att vara igång igen - utan spray;) Beräknat äggplock i slutet på vecka 9 början på 10. 
  • Cillah

Idag var jag inne på första VUL efter spraystart. Tyvärr visade det sig att jag hade tre systor, och ska eventuellt in på Fredag och ta hål på dem. Får veta i morgon då de får tillbaka provsvar från blodprovet. Känns segt!

• FineS

Nej, vad drygt! Måste ni avbryta behandlingen nu eller får ni fortsätta? Lycka till imorgon!!

• Cillah
    FineS skrev 2013-02-21 10:09:13 följande:
    Nej, vad drygt! Måste ni avbryta behandlingen nu eller får ni fortsätta? Lycka till imorgon!!

Jag var först rädd för att de skulle avbryta, men behövs inte. I morgon efter ingreppet ska vi köra igång med sprutorna. Känns ändå skönt! 
  • FineS

Åh, vad skönt, så att du inte fick spraya helt i onödan! Jag har precis tagit min 6:e spruta, lite spänd inför vul i morgon, hoppas allt ser bra ut!

• Cillah
    FineS skrev 2013-02-21 20:53:33 följande:
    Åh, vad skönt, så att du inte fick spraya helt i onödan! Jag har precis tagit min 6:e spruta, lite spänd inför vul i morgon, hoppas allt ser bra ut!

Håller tummarna för dig!
Svar på tråden rmc linköping - ivf