• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • FineS

Grattis!!:)

Embryon till frysen är bonus. Rätt skönt att ha ett i reserv iaf:) 

Haha, ja det är bara att bita ihop nu, tiden kommer gå låååångsamt vissa dagar sen plötsligt är testdagen där. Är du en tjuvtestare? 

• FineS
    mysan83 skrev 2013-02-08 11:21:51 följande:
    Om man får avbryta innan ÄP, räknas det som ett försök?
    Jag tror inte det...men är inte 100% säker..
  • NoA22
    FineS skrev 2013-02-08 10:04:03 följande:
    Grattis!!:)

Embryon till frysen är bonus. Rätt skönt att ha ett i reserv iaf:) 

Haha, ja det är bara att bita ihop nu, tiden kommer gå låååångsamt vissa dagar sen plötsligt är testdagen där. Är du en tjuvtestare? 
    Skulle nog inte vilja säga att jag är en tjuvtestare... men man vet ju aldrig hur jag kommer känna längre fram. Jag har BIM i en vanlig menscykel nästa helg, så om jag bara tar mig förbi det så kanske man känner sig lite lugnare. Undrar när man börjar känna något!? Känner inget än i alla fall. 

Nu är det inte långt kvar för dig till start :) 
  • Cillah

På Onsdag ska jag på första Vul efter att jag började med nässprayerna, skulle ringa till RMC i morgon om jag inte har fått någon blödning än...vilket jag inte har fått. Är det vanligt? Vad beror det på? Någon som vet?

• FineS
    NoA22 skrev 2013-02-10 13:48:54 följande:
    Skulle nog inte vilja säga att jag är en tjuvtestare... men man vet ju aldrig hur jag kommer känna längre fram. Jag har BIM i en vanlig menscykel nästa helg, så om jag bara tar mig förbi det så kanske man känner sig lite lugnare. Undrar när man börjar känna något!? Känner inget än i alla fall. 

Nu är det inte långt kvar för dig till start :) 
    Hur mår du, känner du något annorlunda? Inte långt kvar nu...:)

Själv väntar jag på att mensen ska kicka igång idag så att jag kan ringa RMC.. Började få lite spottings i går så den dyker väl upp när som. Sen blir det sprut start i helgen:) 
    Cillah skrev 2013-02-11 18:44:11 följande:
    På Onsdag ska jag på första Vul efter att jag började med nässprayerna, skulle ringa till RMC i morgon om jag inte har fått någon blödning än...vilket jag inte har fått. Är det vanligt? Vad beror det på? Någon som vet?
    Fick du din blödning sen? Har du varit på VUL idag?

• LittleE

Hej alla!
    Jag hänger gärna på. 

Vi gjorde vårt andra försök i fredags: FET i naturlig obehandlad cykel.
    Har konstant (verkligen hela tiden) molvärk sedan i söndags - vill tolka det som att allt än så länge (tummar hållda) går bra därinne. Testdag 22 feb.

Cillah. Till mig sa de (förra gången) att det är mensen som är försenad om blödningen inte kommit och då får man spraya ytterligare en vecka.
    Å grattis NoA22 till ruvningen.  

• Cillah
    FineS skrev 2013-02-13 10:19:17 följande:

Fick du din blödning sen? Har du varit på VUL idag?

Jag fick ingen blödning, så besöket är uppskjutet en vecka.
Svar på tråden rmc linköping - ivf