• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • semlorna

Gjorde äggplocket igår och personalen var så himla bra! Nu hoppas vi på bra ägg och spermier så vi får åka dit imorgon igen :)

• FineS

Nu är jag ruvare:) Eftersom vi misslyckats alla gånger tidigare fick vi nu tillbaka två stycken, hoppas att det kan höja chanserna liiite iaf. Håll tummar och tår, nu jävlar! ;)

• semlorna
    FineS skrev 2013-03-02 23:10:54 följande:
    Nu är jag ruvare:) Eftersom vi misslyckats alla gånger tidigare fick vi nu tillbaka två stycken, hoppas att det kan höja chanserna liiite iaf. Håll tummar och tår, nu jävlar! ;)

Lycka till! Håller tummarna för er
  • Cillah

I morgon är det dags för VUL, och troligtvis äggplock på Onsdag! ;)

• FineS

Lycka till!:):)

Undrar en sak, är det många av er som fått embryon till frysen vid era försök? Och hur många i sådana fall? 

• semlorna
    FineS skrev 2013-03-03 20:03:14 följande:
    Lycka till!:):) Undrar en sak, är det många av er som fått embryon till frysen vid era försök? Och hur många i sådana fall? 

Vi fick inga embryon alls.
  • FineS
    FineS skrev 2013-03-03 20:03:14 följande:
    Lycka till!:):)

Undrar en sak, är det många av er som fått embryon till frysen vid era försök? Och hur många i sådana fall? 
    Några fler?
  • strumpa

För oss gick det väldigt bra vid IVF:en 2010 och vi fick 9 st till frysen! Men det är rätt ovanligt och får man något till frysen ska man vara glad. Lycka till alla som kämpar nu!

• LindaF

Hejsan :) Hoppar in här lite :) Vi gjorde vårt första ivf i jan men lyckades inte. Vi fick 6 till frysen så nu väntar jag mensen inom en vecka så kör vi på ett nytt försök med förhoppningsvis 2 embryon :)

Svar på tråden rmc linköping - ivf