• Piggelin80

rmc linköping - ivf

Undrar om det är någon mer som ska göra IVF i Linköping? Ska själv påbörja mitt andra försök om ett par veckor. Jag o min man har försökt aktivt i två år och är oförklarligt barnlösa. Vi bor Jönköping men gör försöken i Linköping. Undrar om det är någon som vill följas åt?

• Svar på tråden rmc linköping - ivf
  • Cillah
    FineS skrev 2013-02-21 21:55:00 följande:
    Tack:)

Nu var punktering av cystorna gjorda, gick bra! Dock lite snurrig i bollen av morfinet ;) Ikväll startar jag med spruta i magen, äggplock blir preliminärt 8 Mars !
  • Goofina
    Cillah skrev 2013-02-22 13:15:46 följande:

Nu var punktering av cystorna gjorda, gick bra! Dock lite snurrig i bollen av morfinet ;) Ikväll startar jag med spruta i magen, äggplock blir preliminärt 8 Mars !

Skönt att allt gick bra idag.. Hoppas det fortsätter så :) :)
  • FineS

Vad skönt att det gick bra!:) 

Var på första vul idag och aldrig har jag haft så bra och jämnstora äggblåsor. Nytt vul väntar på tisdag, så mest sannolikt blir det äggplock på torsdag. 

• NoA22

För oss är det tyvärr kört denna gång :( Jag håller tummarna för att det går bättre för er andra =)

• FineS
    NoA22 skrev 2013-02-22 16:44:33 följande:
    För oss är det tyvärr kört denna gång :( Jag håller tummarna för att det går bättre för er andra =)
    Neej, vad tråkigt!! Har du fått din mens och så? 
    Nu håller jag tummarna stenhårt för att embryot i frysen klarar sig! Kram till dig tjejen! 
  • Cillah
    NoA22 skrev 2013-02-22 16:44:33 följande:

Vilken otur! Jag håller tummarna för att det går bättre nästa gång! Kramar till er!
  • Cillah
    semlorna skrev 2013-02-22 23:28:34 följande:
    På tisdag ska vi in på ÄP, hoppas dagarna går fort!

Vad spännande! Det går fort, snaaaart Tisdag ;) pepp pepp!
  • Cillah

Igår tog jag första sprutan, gick hur smidigt som helst. Trodde att jag skulle ha svårt för att ta den på mig själv, men gick över förväntan! Skönt!!

Svar på tråden rmc linköping - ivf