gosensgos skrev 2010-09-29 14:01:08 följande:
Var på inskrivning hos Bm igår, med min sambo. En fantastisk Bm, känns så rätt. De4t roliga vara tt mi sambo var första att säga det.
Detta blir ju hans första barn så jag var tydlig när jag bokade tiden att jag vill att vi blir behandlade som förstagångsföräldrar och att min sambo vill och tänker vara delaktig. Vikten av att han får känna sig delaktig.
Fantastiskt!
Hon vill flytt fram min Bf men går inte med på det då jag vet när jag hade ÄL samt att min cykel bara är 24-25 dagar. Så någonstans mellan 2/5 - 7/5 står Bf.
UL får ge ett mera korrekt datum sedan. Barnet kommer ju när det kommer i alla fall
På Bm inrådan köpte vi postafen, åksjuketabletter, för att behandla mitt envetna illamående som bara vägrar ge med sig.
JAg mår illa hela tiden! Men men Postafen så har det fungerat idag!!!!
Mår inte alls så illa och har till och med kunnat äta en "HEL" portion lunch!
Har inte klarat mer än ett par tuggor/måltid sista månaden.
Fungerar inte postafenet längre så finns ju Lergigan comp (hette det så? )att få utskrivet av läkare. Hoppas att det funkar nu
VArit hemma sedan i måndags på grund av mitt illamående, ryggvärk (foglossning?!?!) och blir hemma i morgon också, chefen tyckte jag skulle ta en dag till, för att orka jobba hela helgen sen....
Hur är det med er andra idag?
Hur är det med magarna?
Min är inte längre bara gasmage..... När jag ligger ner känner jag att det är en hård rund boll strax ovan blygdbenet!
Häftigt!
Åh, vad bra att ni fick en bra start med BM. Jag var själv på inskrivning förra veckan (är nu i v9+3) ska ta prover och sådant den 20/10, då kommer min sambo följa med =)
Min BM ville åxå ändra BF till sista april, men jag tänker som dig, jag väntar på ul.
Jag har också kräkt en hel del, postafen fungerar inte för mig alls :( jag blir bara tröttare av den... Men de 2 senaste dagarna har jag mått lite bättre, det kanske börjar lugna sig..
Å magen är nog ännu uppblåst som en ballong, annars har jag smal midja men nu ser jag bara rund ut över hela magen.. Längtar tills man får den där lilla "riktigta" gravidmagen :)
Snart snart ska vi berätta för våra föräldrar, Åhhh vad jag längtar