• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • cess

Har smygläst lite i tråden men inte skrivit förrän nu. Gravid med andra barnet, BF 14 maj om jag har räknat rätt :) Min lilla tjej är född i januari 09. 

Läste att någon skrev om mage - HALLÅ - me too! Min mage är ENORM! Så här såg jag ut i vecka 18 med första barnet... Och det är inte så att det "kommer och går" lite utan jag har en riktig gravidmage hela tiden. Det är bara att glömma att dölja graviditeten, flera som inte har vetat om att jag är gravid har ändå vågat fråga om det inte är så att vi ska ha en till... känns lite tidigt, jag hade helst väntat med att berätta.. Träffade min svägerska i helgen som också väntar nummer två och det har gått kortare tid sen hennes första graviditet. Hon är vecka 20 och min mage var större än hennes... Jaja, man ska inte jämföra och jag gillar min mage Kyss Det enda som oroar är att maken en gång för länge sen har blivit spådd att han ska få tvillingar.. Tur att man inte tror på sånt.. så mycket Foten i munnen

• fliona

ikväll har jag fått se en tickande hjärta ojoj så skönt har haft ont men det såg så bra ut så äntligen fick jag veta mer exakt vilken vecka jag är i, har bf 24/5

• Lovelyness

Jaha VUL skulle ske idag, spyr som en gris så jag var tvungen att avboka. Note to self: Sluta boka saker på morgonen!!!

• Jean
    Lovelyness skrev 2010-10-12 07:44:21 följande:
    Jaha VUL skulle ske idag, spyr som en gris så jag var tvungen att avboka. Note to self: Sluta boka saker på morgonen!!!
    Attans vilken otur, ja mornarna ar ju inte alltid bast! Jag skulle nog vara sa nyfiken att jag skulle ta med mig spannen och aka anda. Flört
  • Lovelyness
    Jean skrev 2010-10-12 08:10:00 följande:
    Attans vilken otur, ja mornarna ar ju inte alltid bast! Jag skulle nog vara sa nyfiken att jag skulle ta med mig spannen och aka anda. Flört
    Haha ja jag övervägde det både en och två gånger, men att spy i sthlms kollektivtrafik (i rusningstid) känns sådär... ;)
  • Jean
    Lovelyness skrev 2010-10-12 08:39:27 följande:
    Haha ja jag övervägde det både en och två gånger, men att spy i sthlms kollektivtrafik (i rusningstid) känns sådär... ;)
    Haha... ja de vore ju kanske inte sa kul...
  • FruMadde4barnTätt

ljusgläntan3030
    beklagar, vad tråkigt.

här är mina två barn på dagis 9-14. och är hemma med minsta snart 9 månader är han.
    kallt ute idag runt 0 grader här i skåne, men soligt.

mår mest illa på kvällen, så kanske det är en flicka, med mina pojkar mådde jag mest illa på morgonen.
    bara barnet är friskt, men hade varit roligt med en flicka till
    ska ni kolla könet på rutin ultraljudet?
    jag har kollat könet 3 gånger, min man visste inte 2 gånger.
    denna gången kanske vi inte kollar könet, men jag är ju väldigt nyfiken och det är ju roligt att veta och praktiskt med kläder osv..

• FruMadde4barnTätt

fler med barn tätt? någon som är mammaledig?

• saraandreas
    Har BF i slutet av maj 2011 är i v7+2 idag.
    vi har väntat i ett år på att få plus, fick det med hjälp av pergotime.
    va gravid förr året mellan januari o augusti men sen slutade hjärtat slå på vår lille son(v.32+4) så vi hoppas verkligen det ska gå bättre denna gången:D
  • jakeline
    saraandreas skrev 2010-10-12 12:29:21 följande:
    Har BF i slutet av maj 2011 är i v7+2 idag.
    vi har väntat i ett år på att få plus, fick det med hjälp av pergotime.
    va gravid förr året mellan januari o augusti men sen slutade hjärtat slå på vår lille son(v.32+4) så vi hoppas verkligen det ska gå bättre denna gången:D
    grattis till det nya livet! Vad tragiskt med sonen... Finns inga ord!
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~