Fröken Löken skrev 2010-10-11 17:11:14 följande:
lugn bara lugn!! Jag har oxå mage till och från... beroende på hur jag mår... ibland känns jag jätteuppsvälld och ibland sys det inget alls, den går fram och tillbaka!
Jag tror du känner det mer än det syns, självklart har man tighta kläder kanske det syns en liten bula, men var inte nervös, modet är ju toppen nu, på med ett par tights och en klänning eller tunika så fixar det sig!!!
själv berättade jag för min chef förra veckan, v 11, tänkte att det är lika bra, så kan hon börja fundera på vem som ska ersätta mig när jag går hem!
Har ni andra funderingar på hur länge ni ska jobba? Vad har ni för sysselsättning?
Själv jobbar jag inom barnomsorgen med 6-9 åringar så HP blir det nog inte tal om eftersom jag inte utför några tyngre lyft och så. Har tänkt gå hem när påsklovet börjar (v 16) och sen är BF mån v 18.
Tack Fröken Löken för dina stärkande ord. Jag berättade för min chef idag för att underlätta budget och personalarbetet inför nästa år. BF är den 8 maj och jag kommer antagligen att arbeta till den 22 april om inget oförutsett händer. Jag jobbar som forskare och kan förhoppningsvis anpassa mitt jobb efter rådande omständigheter.