• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Lovelyness

Hur funkar det för er att röra på er? Jag får ont om jag har rört på mig för mycket under dagen, får ont i bäckenet. Känns ju helt värdeöst för jag vill ju röra på mig..

• FruMadde4barnTätt

just nu fungerar det bra att röra mig, men jag har inte tid och det är för kallt ute och så mycke snö....

• skalbagge

fungerar hur bra som hellst för mig att röra på mig, det enda som skiljer mot annars är att jag blir andfådd för minsta lilla.

• tove83

Var hos sjukgymnasten idag då jag har problem med mitt bäcken, fick hjälp med lite övningar samt ett bälte att ha på mig, jätte sexigt är det;)) går på betong golv hela dagarna med truckskor å det har gjort sitt:((hoppas att detta kommer hjälpa?

Lyckos er som har fått göra Rul redan, mitt är inte förrän den 14:e är i V17 (16+2) nu

• FruganH
    Lovelyness skrev 2010-12-01 18:12:04 följande:
    Hur funkar det för er att röra på er? Jag får ont om jag har rört på mig för mycket under dagen, får ont i bäckenet. Känns ju helt värdeöst för jag vill ju röra på mig..
    Kan också få ont om jag gått mycket. Får mest ont bak i bäckenet (runt svanskotan) och kan knappt vända mig i sängen på nätterna ibland. För ett tag sen hade jag även ont på framsidan av bäckenet och det var RIKTIGT obehagligt.. Men det har hållt sig borta ett tag nu tack och lov. Har ju haft lite problem med foglossning från och till sen v 9-10 ungefär, så det är väl bara att vänja sig vid att ha ont då och då.
  • Hiavatha
    FruMadde4barnTätt skrev 2010-12-01 18:19:34 följande:
    just nu fungerar det bra att röra mig, men jag har inte tid och det är för kallt ute och så mycke snö....
    skalbagge skrev 2010-12-01 18:22:01 följande:
    fungerar hur bra som hellst för mig att röra på mig, det enda som skiljer mot annars är att jag blir andfådd för minsta lilla.
    Precis som ni båda har jag det med, tyvärr. Ingen tid över och hatar kyla o is på vägarna! 
    Märkte häromkvällen när jag sjöng i mitt band att jag ibland inte kunde avsluta meningar (i sångerna) för att jag blev så andfådd, he he första gången det hände, har ju en god orsak som tur e! Glad Är i v 17 idag.
  • natalieh

jag har börjat känna av lite smärta typ vid svanskotan och lite ner mot båda skinkorna.. undrar så om det kan vara foglossning på g!? Nätterna är hopplösa, kan inte ligga på nått håll, far runt i hela sängen och bytar plats på kuddar.. men då är det mest magen som bråkar med mig.. Hjärta
    Blir tokig, jag har ju hela 3 v kvar till mitt RUL (20 dec) känner mig som ett barn som längtar efter julafton Tomte

Vår kärlek --> BF 2011-05-19
  • Sommarnatt2010

Madeleine... Fungerade inte att citera. Svårt att veta, är i 15+0 idag. Första graviditeten så vet ju inte hur Samandragningar känns... Men får väl kanske ringa BM. nu har vi iaf Flyttat färdigt så nu ska jag ta det lugnt... Som tur är så tog min man det på allvar när jag sa att det gjorde ont när jag lyfte.

• NinnaLilltroll

Blä idag har jag också haft ont kring svanskotan. Halt och alla snö gör det inte bättre, man går och spänner sig på ett konstigt sätt.. Annars gör det mest ont när jag ska vända mig i sängen. Jag hade mer ont runt v 11, men sen gick det över. Men nu dyker det upp då och då igen.

Idag var det två föräldrar (jobbar på förskola) som frågade om jag hade något mer än mat i magen.. Mysigt att det börjar synas en bebismage iställer för tjockismage. :)

• Lovelyness
    Sommarnatt2010 skrev 2010-12-01 20:01:47 följande:
    Madeleine... Fungerade inte att citera. Svårt att veta, är i 15+0 idag. Första graviditeten så vet ju inte hur Samandragningar känns... Men får väl kanske ringa BM. nu har vi iaf Flyttat färdigt så nu ska jag ta det lugnt... Som tur är så tog min man det på allvar när jag sa att det gjorde ont när jag lyfte.
    Det har säkert med anstärngningen att göra men ring och kolla för din egen skull så du kan slappna av sen