FruganH skrev 2010-11-28 19:28:20 följande:
Är sååå trött på att vara sjuk!

Har megaförkylning och så jäkla ont i halsen.. Har haft ont i halsen över en vecka nu och det är värst på nätterna. Vaknar minst 2 gånger varje natt och kan inte somna om på 1-1,5 timmar eftersom jag har så ont i halsen. Halstabletter och dricka vatten hjälper inte. Känns som att jag levt på panodil senaste nätterna, men det känns inte heller kul. Funkar inte jättebra det heller..
Blir tokig snart av att inte få sova ordentligen! (och ja, jag vet att man inte får sova sen när bebisen kommer, men då är det en helt annan sak!)
Sorry, men jag behövde verkligen gnälla av mig. Vet inte vart jag ska ta vägen, är ju konstant trött..
Hjälper inte direkt mot mitt redan dåliga gravidhumör

Åh, underbart fröken Hanna, klaga på, Jag har det ungefär likadant men för mig är snoret värst, snyter mig tusentals gånger om dagen och har så gjort i 13 dagar... Det är inte kul att vakna hela nätterna!!! Sedan så fort man känner mindre av halsen så kommer halsbrännan, suget i magen eller ryggont... Jag hade ingen aning om att det kunde vara så jobbigt att vara gravid.

men ångrar det inte för 5 öre, det är så fantastiskt samtidigt, försöker fortfarande förstå att det växer en liten människa därinne
Fler än jag som fortfarande inte känt en enda buff/knuff???