• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • tove83
    Friida11 skrev 2010-12-12 22:54:00 följande:
    Imorgon kl 14:30 är det dags för RUL :D Ska bli så spännande!!! :D LÄNGTAR!
    Lycka till!! jag har mitt på tisdag...ska bli skoj tycker jag
  • FruganH

Tack för alla gratulationer Hjärta
    Det blev ett väldigt lyckat överraskningsbröllop, så vi är mer än nöjda.
    Men mycket jobb är det ju iallafall, herregud. Är väldigt glad att vi båda var överens om en liten bröllopsfest bara, annars vet jag inte hur det skulle gått. Har fortfarande ont av foglossning pga allt spring i helgen.
    Men det är det ju faktiskt värt Flört

• TeosMamma
    FruganH skrev 2010-12-12 17:46:53 följande:
    Hoppas alla haft en bra helg.
    Själv har man gått och gift sig, så nu passar väl mitt nick här på FL inte så bra egentligen, men det känns jobbigt att byta nu när man haft detta ett bra tag Glad
    Efter allt spring och fixande och donande igår och idag så är mitt bäcken INTE på bra humör. Det strejkar totalt och jag har sååå ont. Men det går väl över igen, brukar ju komma och gå..
    Grattis till nyblivna frun!!! {#emotions_dlg.flower}
  • Lovelyness

Har visst missat att gå in på familjeliv, vet inte hur det gick till riktigt. Vecka 19 idag, hjälp vad tiden går fort! Nu är vi ju halvvägs tjejer, blev vi inte gravida nyss?!

Grattis FrökenHanna!

• JosefineK

Vecka 21 idag (wow.. redan??) och RUL imorgon, fortfarande lite nervòs men jag màste bara tànka att allt àr bra med den lille!

Grattis Hanna, vad hàftigt med òverraskningsbròllop!

• Maruid

Haha, här sitter jag och är helt exalterad efter UL. Hade tänkt att  vila en stund nu på dagen eftersom jag sov så dåligt i natt men det går bara inte. Vi är i alla fall glada över att allt såg bra ut och nu kan man precis som förra gången lite bättre ta in att där faktiskt är en liten bebis där inne. Spännande!

• Jean
    Mary skrev 2010-12-12 16:30:14 följande:
    Just nu sitter den på kylskåpet, men man kanske skulle ta och skriva ut den på fint papper i stort format och rama in. Bra idé!

Har du den bilden här på familjeliv?
    Laddade precis upp bilden sa du kunde fa se men alla mina person uppgifter ar med pa alla bilder sa jag har ingen lust att lagga upp nagra.... Lite tontigt kanske... =/ Om jag har tid sa kanske jag kan redigera och klippa nan dag. =)
  • FruMadde4barnTätt

Lina Sofi

grattis och roligt att allt var bra på UL.Skrattande

• TeamX

Lina Sofi: Grattis till lyckat UL! Skönt att det såg bra ut!!

FrökenHanna: grattis till att ha blivit fru!