• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • tove83

Nu har vi varit och sett våran bebis blev flyttad från 16 maj till 20 maj dvs är i V18 17+3 är så glad nu att allt såg bra ut!!!

• jakeline
    tove83 skrev 2010-12-14 11:27:59 följande:
    Nu har vi varit och sett våran bebis blev flyttad från 16 maj till 20 maj dvs är i V18 17+3 är så glad nu att allt såg bra ut!!!
    Härligt! Här masar sig tiden fram... har tid 16 i eftermiddag
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • TeosMamma
    Tiiinaa skrev 2010-12-13 18:33:51 följande:
    Vår lilla Elmer sparkar ordentligt där inne. Kände det till och med med handen igår :) Han är så härlig redan <3

Idag har vi lyssnat på denna fina fina låter flera gånger om!!

Lyssna!!

" target="_blank">

Tack för låten, mina hormoner tyckte den var väldigt rörande och gråten fick hållas emot Skrattande 
    Helt sjukt med dessa hormoner, men också lite småkul, det var dock en superfin låt.  

Grattis till alla er som varit på UL i dagarna, kul att se era bilder!
    Jag var hos läkaren igår för att prata mediciner och annat och då kom vi in på oro om hur barnet mår och vips satt jag i hennes stol och fick se lill' Knyttet röra sig därinne! Underbart!!! Världens bästa gynläkare!!!
    Nu känns det bara roligt att gå på riktiga RUL imorgon då jag vet Knyttet mår bra och har växt som h*n ska. Svävar fortfarande på lyckomoln och har börjat sticka en babyfilt Förvånad

Tack jean som föreslog namnet Colin, det var det första pojknamn som jag och min man bägge gillade, äntligen!!! Sökte lite på det och hittade då det liktydiga Cailen som min man gillade ännu bättre, vad tycker ni?
    Är det för tjejigt och amerikanskt?  
  • jakeline
    TeosMamma skrev 2010-12-14 11:55:34 följande:
    Tack för låten, mina hormoner tyckte den var väldigt rörande och gråten fick hållas emot Skrattande 
    Helt sjukt med dessa hormoner, men också lite småkul, det var dock en superfin låt.  

Grattis till alla er som varit på UL i dagarna, kul att se era bilder!
    Jag var hos läkaren igår för att prata mediciner och annat och då kom vi in på oro om hur barnet mår och vips satt jag i hennes stol och fick se lill' Knyttet röra sig därinne! Underbart!!! Världens bästa gynläkare!!!
    Nu känns det bara roligt att gå på riktiga RUL imorgon då jag vet Knyttet mår bra och har växt som h*n ska. Svävar fortfarande på lyckomoln och har börjat sticka en babyfilt Förvånad

Tack jean som föreslog namnet Colin, det var det första pojknamn som jag och min man bägge gillade, äntligen!!! Sökte lite på det och hittade då det liktydiga Cailen som min man gillade ännu bättre, vad tycker ni?
    Är det för tjejigt och amerikanskt?  
    cailen tyckte jag var jättefint! Lite ovanligare än Colin. passar nog både en tjej eller en kille, men är itne för amerikanskt.
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110513♥*~
  • Sofi 79

Hej alla!

I dag vandrar jag runt i plågor. Känns som att någon satt mig i kyskhetsbälte och dragit åt extremt hårt. Satan vad ont det gör!

• FruMadde4barnTätt

tove83

vilken fin UL bild!

Sofi
    jag har också ont i magen här, kanske bebis som växer mycket nu.

• FruMadde4barnTätt

La vie en rose
    vacker låt!

• FruMadde4barnTätt

Miss Greeneye
    så fina UL bilder! vilken söt bebis ni har! grattis till pojken!