TeosMamma skrev 2011-01-12 12:12:48 följande:
Angie07;

Stackars dig, det är ju mardrömmen att börja blöda därnere nu. Hoppas din UVI ger med sig, jag är inne på fjärde PC-kuren nu, har aldrig blött, men du ska se att det kommer att bli bra.
Oj, vad mycket och intressant ni alla har skrivit, kul läsning!!!
Jag har också haft ont imagen inatt, men tror att det beror på förstoppning, känns som magknip ungefär.
Sammandragningar vet jag inte hur de ska kännas...
Jag tror jag haft en väldigt förskönad bild av hur det är att vara gravid, jag har tänkt precis som någon tidigare här att vad skönt att vara utan mens i 9 månader!!! Hahaha, mens är ju a piece of cake jämfört med detta.
Kom nyss på att enda stället jag ej har problem eller haft problem med är öronen!!! SJUKT!!!

Har inte varit pigg sedan grav heller och det börjar sätta sig på humöret rejält, trots att jag är en sån optimistisk person.
Slutgnällt, det är ju mindre än 4 månader kvar
Min bebis har party vissa dagar och verkar vila upp sig andra dagar, man blir lite nojjig när det blir så lugnt men min BM sa att den ska röra sig 8 ggr/dygn och det gör den ju, sen kan det ju bli 108 ggr vissa dagar

Sparkar också mycket längst, längst ned men ibland får man riktiga kickar ovanför naveln och i magen ja runt om, så det är mysigt. längtar så tills min man kan känna det men det tar visst tid.
Ni som känt den hicka, hur kändes det?
Någon som vet den smidigaste barnvagnen för en som sitter i rullstol?
Ha en underbar dag allihop!