kom nyss ut från en lång VARM dusch, att de kan vara så skönt, har fått sätta in en pall att sitta på nu för de blir lite för jobbigt att stå upp hela tiden då jag tar mina långa duschningar hehe, men de fungerar bra de med..
köpte in de första nya babykläderna för ca en månad sen så otroligt kul och mysigt att gå och titta på bäbis kläder och i förrgår var jag upp på vinden och hämtade ner kläder från när dotterna var liten så nu är allt upptvättat och torkat och allt ligger i sin låda. Ska väl hämta spjälsängen snart som ska in i vårat rum men innan den hamnar där så ska den slipas och målas om, bilbarnstolen fick vi i present av min mamma och syster en BRIO primo, väldigt snällt och skönt för då sparar man in lite pengar på de för de är ju inte direkt de billigaste inköpet man behöver göra. Amningskudde och liggdel till skötbordet skulle jag få av syrran knapt använda. Barnvagn har jag också, ev skulle jag nog vilja klä om den på utsidan bara men får se hur de blir med de, annars är den jätte fin.
Så de större och dyrare grejjerna har man ju redan sen är de ju de lite mindre och billigare grejjer som man behöver köpa men de kan man ju ta lite allt eftersom. Ska sätta mig och skriva en inköpslista på vad de är vi behöver köpa så man inte glömmer något.
tror lillen leker rövare i magen ibland, och verkar tycka att de är väldigt kul att sparka så jag måste pringa på toa hela tiden, tycker den ligger ganska långt ner för de är inte ofta som jag känner sparkarna högt upp och ändå är jag inne på vecka 24, är de vanligt att de ligger långt ner vid den här tiden, kommer inte ihåg ett dygg hur de var med dottern, kommer bara ihåg att de var en väldigt lätt graviditet... Men de är iaf så otroligt mysigt att äntligen känna de lilla livet röra på sig där inne och sambon blir så glad varje gång han känner bäbisen sparka, väntar bara på att de kommer kraftigare kickar så dottern också får känna dem lite tydligare..
Nu ska jag kasta i mig lite käk, sen ska jag gå och hämta dottern på dagis man får ta de väldigt försiktigt här på gatorna nu för de är rena rama isgatorna här och har vart nära på att ramla omkull flera gånger vilket jag inte har lust med, därefter ska vi fixa och dona lite här hemma och plocka bort julen, vill ha bort allt de där nu, känner inte nån direkt julkänsla längre så då kan de lika gärna åka upp på vinden och man får ut den där granen som tar så mycket plats...