• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • jakeline
    barbabelle skrev 2011-01-09 17:30:54 följande:
    hehe, skönt att de inte dyker upp varje dag för man skulle bli tokig av det, hihi :p
    oh  ja! :P blir halvt tokig som det är... :P 
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Fröken Löken

Down under: Vilka fina bilder!! Mys!!

Ja de är så välmående så, 3600 och 50 lång! En riktig tjockissessa är det ;)

Det verkar som att många har haft snabba förlossningar, har det gått snabbt av sig själv eller har ni varit "envisa" och inte velat åka in... som min väninna som promt skulle ha hem mannen innan ;)

BM imorgon, antar att hon ska börja mäta magen å så... och så VÄGA... hua.... ryser vid bara tanken!!!!

• Sofi 79

Här är en till som kommer att checka in på förlossningen en vecka innan BF. Jag hade vad jag trodde var sammandragningar i över ett dygn. När jag till slut ringde hem min man för att jag var för lat för att laga mat räckte det med en blick för att han skulle ordinera sjukhuset. Klockan sex på kvällen ringde min pappa och då hade vi inte tid att prata för vi skulle gå över till sjukhuset och kolla. 18:52 är tjejen född...

• Therre
    Mamma Maj08 skrev 2011-01-09 17:18:40 följande:
    Therre; ja så har jag också gjort, alltså gått och dragit ut på allt....men nu på onsdag ska jag äntligen gå till en sjukgymnast....:) hoppas det blir bättre av det....
    de blir lätt att man gör så och inte orkar ta tag i de, ja hoppas att de blir bättre nu förhoppningsvis blir de väl de, lycka till!:D
  • Miloxan

Fasar för känslan jag får på förlossningen......brukar säga....faaaaaaaaaaaaaaaan det är ju så här det kändes...vaaarfööör glömmer jag bort det!!!!  Nu blir det 5e gången trots det :)

• FruMadde4barnTätt

ja jag brukar också säga vid förlossningen, hur kunde jag glömma att det gjorde så ont och aldrig igen, men glömmer det gör man tydligen rätt snabbt (4:e barnet tätt här ), och så får man ju världens underbaraste lilla bebis för det.

• skalbagge

Verkar vara många som redan funderar på förlossningen, jag har inte ens börjat tänka  på det....känns väldigt långt kvar tycker jag.

Är det bara jag som inte tänker på förlossningen? Ingen som vill prata om graviditeten iställetSkäms

• bellbar
    jakeline skrev 2011-01-09 17:38:49 följande:
    oh  ja! :P blir halvt tokig som det är... :P 
    hihi :P
    idag är jag oootroligt trött!!!! första gången så HÄR MYCKET trött!
    hoppas det var på grund av att jag vaknade många gånger inatt då man var toanödig... lär somna tidigt ikväll.. :)
  • Misswiren

Hej alla. Long time, no see.

Kul och spännande att få läsa så många sidor tillbax.

Har ju missat allt prat om barnvagnar, foglossningar, sammadragningar, osv. Hehe.

Hur mår ni alla?

Jag är sjukskriven 75% pga ishias och foglossning. Inte kul alls. Dessutom tycker jag själv, att jag ahr tokstor mage. Fick veta jag har massor av fostervatten, så skönt att de finns en anledning när man ska "försvara" sig för kommentater som OOJJ vad stor du är, så va jag när jag skulle föda, eller oj vad du kommer gå upp i vikt, osv osv.
    Flabben säger man då, hehe. Nejmen. Jag vet att jag har en väldig tendens att gå upp i vikt. Gick upp 20 med sonen och väntar mig faktisikt detsamma denna gången. Tur man har relativt "lätt" att gå ner igen.
    Eller ja, DÅ va det de

Vi köpte vagn häromdagen. En Emmaljunga Nitro city. Ngn som har erfarenhet av denna? Tyckte den verkade så bra, lätt och enkel. :)

• bellbar
    skalbagge skrev 2011-01-10 19:44:35 följande:
    Verkar vara många som redan funderar på förlossningen, jag har inte ens börjat tänka  på det....känns väldigt långt kvar tycker jag.

Är det bara jag som inte tänker på förlossningen? Ingen som vill prata om graviditeten iställetSkäms
    hihi... här är en till som inte heller tänkt/funderat på förlossningen än...  Flört