TeosMamma skrev 2011-02-01 13:43:48 följande:
Jättefin!!! Vad duktig du är som kan sticka med det garnet! Jag ska snart lägga ut min filt men den blev lite bredare än beräknat så jag sticka lite mer på längden först...
Tack tack, ja för mig blev de ju tvärt om dock, hade jag haft mer garn så hade jag nog breddat den lite men, de var tillfälligt parti så vette sjutton var jag kan få tag på de:S
Lovelyness skrev 2011-02-01 14:00:32 följande:
Jag har lyckats bli klar med några av mina djur till barnvagnsmobilen, såhär ser dom ut

Nu saknas bara en råtta och en björn. Sen lär jag väl fortsätta eftersomd det är så roligt och göra en mobil till sängen också

gud så söta dem blev:D verkligen...men vette sjutton om jag skulle ha fantasi för de där, har du nå mönster på de eller går du efter "eget huvud" hehe
Sommarnatt2010 skrev 2011-02-01 14:13:51 följande:
Therre: Supermysig filt...Det blev man ju lite sugen på att göra...Får nog bli en sväng till garnaffären snart igen. Vad stickade du med för stickor??? Var det väldigt bökigt att sticka med den typen av garn???
tack! hmf ja min öhh sambo blev också sugen när han såg de där garnet och ville prova men de fick han INTE ville inte slösa på de jag hade, haha på garnet stod de att man skulle ha stl 8 men hade inte de hemma så jag körde på stl 6 ist och de gick bra. lite små bökigt i början när man ska lägga upp maskorna och de men så fort man har kommit en liten bit så går de ganska lätt man får inte dra för hårt bara för då går de av, men de blev väldigt tungt efter ett tag så de var väl de ändå jobbiga med att sticka med de där garnet, men de blir tjockt och jäkligt mjukt och skönt:D