• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Kottemor
    Lovelyness skrev 2011-02-19 15:52:52 följande:
    Jag älskar melodifestivalen och jag fattar ärligt talat inte varför, för jag hatar 98% av musiken och tycker alltid att alla röstar fel. Så det är väl en hatkärlek då, tittar gör jag iallafall Flört
  • Charlott29
    Lovelyness skrev 2011-02-19 15:52:52 följande:
    Jag älskar melodifestivalen och jag fattar ärligt talat inte varför, för jag hatar 98% av musiken och tycker alltid att alla röstar fel. Så det är väl en hatkärlek då, tittar gör jag iallafall Flört
    Precis så är det för mig också, jag tycker det är kasst - men jag tittar ändå
  • jakeline
    Kottemor skrev 2011-02-19 15:41:02 följande:
    ej visst har den mest varit skit! Inte en enda låt har fastnat kvar i mitt huvud, men ikväll så kanske det vänder Det är ju rätt många duktiga med ikväll.
    Barnen hejar redan på Saade, utan att ens ha hört låten. Yngsta sonen är helt övertygad om att han kommer sjunga Manboy iår igen,
    haha jag är inget fan av Saade och helt ärligt sjunger jag Manwhore av någon anledning... :$ Jag är ju en rockare egentligen så det är inte såå mycket som faller i smaken. Men en herdelig schlager är ju aldrig fel. :P 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Maruid

Idag har vi införskaffat skötväska. Har länge sett hur listan över inköp bara växt utan att jag riktigt tagit tag i saken. Så idag ordnade vi i alla fall det första och sannolikt lättaste. Valet föll slutligen på en billig från stadium, det känndes lättast att rättfärdiga det inköpet rent eknomiskt och den känndes helt okej till ändamålet.

Annars är det en lugn lördag här, ingen melodifestival i vårt hushåll då vi båda hatar hela tillställningen. Min snart fyraåriga systerson har dock utsett sin favorit och är inte sen att tralla runt på "ge mig en spanjor" både morgon och kväll. Ja, vad ska man säga?

• Fröken Löken

Har ni tänkt på att det figurerar många pojknamn på E!? :)
    Edvin
    Elmer
    Ebbe
    Elliot
    Mfl
    Så kul!!! :)

• Hiavatha
    Fröken Löken skrev 2011-02-19 19:42:36 följande:
    Edvin
    Elmer
    Ebbe
    Elliot
    Mfl
    Här är en till på E: Elias! Hjärta
    Don't compromise yourself. You are all you've got. ?Janis Joplin
  • bella11

här är en till med E : Erik 

undra vad denna lill* ska heta!!! lika svårt denna gången som förra!!! 

såååå lycklig!
  • Tiiinaa

Namn på E är fint! Det blir lixom en mjukare känsla på namnet när det börjar på en sån len vokal...

Är det fler som har ett extremt obehag i bröstkorgen? Jag kan knappt hitta någon skön ställning alls, varken sittandes, ståendes eller liggandes. Måste lixom sucka hela tiden för det är så trångt och obehagligt i revbenen och bröstkorgen. Inge kul!

• maj09
    Hiavatha skrev 2011-02-19 20:23:16 följande:
    Här är en till på E: Elias! Hjärta
    Elias är det absolut finaste pojknamnet man kan tänka sig!!! Det skulle jag döpa min son till (om det inte vore upptaget av någon släkting), men nu får jag nog aldrig någon son....

Jag skulle vilja ha ett E-namn till bebisen i magen som förmodligen är en tjej men mannen gillar inte E-namn. Jag tycker som ni säger att det är så otroligt mjukt och fint med namn som börjar på E.
  • TheLove
    Fröken Löken skrev 2011-02-19 19:42:36 följande:
    Edvin
    Elmer
    Ebbe
    Elliot
    Mfl
    Vår son heter Elliot, jag gillar namn på E jag med, hade gärna döpt nästa skit till Elton eller Elvin men min man säger tvär nej! Det är för likt... Syrrans son heter Elian... (jag gillar nog mest namn på El i början om man kollar namnen som jag skrivit...

Nu på morgonen låg jag och funderade inför gekås resan som blir av idag, åker om 30 minuter... Då helt plötsligt slog det mig, Oliver, det ska lillebror heta... Hoppas bara jag får med mig mannen på det. De andra namnen på vår (MIN) lista är Ossian och Alvin...

Men hur sött är inte Elliot och Oliver?