• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Moi Mokulat

Någon som har råd om namn till en pojk till.
    Wille heter sonen. Tror de bli en  pojk till här.

• glit
    Lovelyness skrev 2011-02-20 12:26:44 följande:
    Fint att vi har samma namn med samma argument haha, vår son ska också heta Noah eftersom det känns som om det passar på en pojke som har ljusbrun hy med mörkt lockigt hår och bruna ögon Glad
    Haha! :D
  • glit

Jag går in i vecka 27 idag, betyder det att jag är i 3e trimestern nu?
    Tycker det står olika på olika ställen om när "övergången" är. Någon som har koll?

Inte för att det spelar så stor roll egentligen, men jag är nyfiken :)

• Lovelyness

Jag tror att vecka 28 är trimester 3, det står iallafall att jag är i sista trimestern nu och jag gick in i vecka 28 idag

• jakeline
    glit skrev 2011-02-20 14:12:53 följande:
    Jag går in i vecka 27 idag, betyder det att jag är i 3e trimestern nu?
    Tycker det står olika på olika ställen om när "övergången" är. Någon som har koll?

Inte för att det spelar så stor roll egentligen, men jag är nyfiken :)
    vet inte om vissa räknar 27 fulla veckor och inte 26 fulla? lite tvetydigt sådant där tycker jag... jag har gått 27 fulla och först nu står det trimester tre här på fl. 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Vix

Vill visa vår vackra prinsessa som vi fick se igår hos Tittut i Stockholm. Så söt lilltjej. Längtar så tills maj då vi får hålla henne i våra famnar. Fick hur många fina bilder som helst

(¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste barn, Hampus & Filip ♡ & Irma bf 14/5 -2011¸.?°´¯)
  • FruMadde4barnTätt

Vix
    så jättesöt hon är eran lilla prinsessa! vilken jättefin bild!

• Nojnen

Vix: Vilken fin bild! Själv längtar vi till den 10 mars då vi ska få se vårt lilla underverk.

Mirakel kan ske, ge inte upp hoppet! Gravid med första barnet, BF 4 maj 2011
  • Nojnen

Tänkte ge mig in i namndjungeln. Vi har inte alls något namn på E, varken tjej -eller killnamn. Vad gillar ni, Minna eller Meja, Leo eller Isak?

Mirakel kan ske, ge inte upp hoppet! Gravid med första barnet, BF 4 maj 2011
  • NinnaLilltroll

Kul att ni diskuterar namn här.. :)
    Jag o min sambo har tittat på tjejnamn idag (vi vet inte könet på Bebis men har båda känslan av att det är en liten flicka..)
    Vi har tittat här: http://www.scb.se/Pages/TableAndChart____31028.aspx
    Frågan är hur vi ska kunna enas. Jag gillar lite äldre namn (Elsa, Astrid, Sigrid)  medan sambon gillar namn typ Linnéa, Amanda, Elin. Fina namn det med men åååh vad svårt :)
    Mitt favoritpojknamn just nu är Elliot. Får se hur det går hem hos sambon.

Vix: Åh så söt och fin bild. :)