• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Fröken Löken
    Emm86 skrev 2010-09-07 19:57:06 följande:
    Hej alla!

Tyvärr får någon stryka mig ur listan, hade tydligen ett missfall förra veckan som blev bekräftat med ett VUL idag. Rynkar på näsan

Håller alla tummar för att det kommer gå galant för er andra!

Kram
    Nej va tråkigt!! Många styrkekramar till er, det är "bara på att" igen!!
  • Fröken Löken
    annaj84 skrev 2010-09-08 10:21:16 följande:
    Jag lägger till mig själv på listan och hoppas på att jag inte behöver ta bort mig själv. Jag testade imorse på digitalt test och det visade igen "gravid 1-2" förmodlligen är det ännu mycket tidig graviditet. Men jag blir osäker iaf. Vart ska jag ringa om jag vill kolla min exakta HCG halt? Eller ska jag ha is i magen och ta ett nytt test i helgen för att se om + blir tydligare?? Är så förbannat otålig :)
    ett plus är ett plus!! GRATTIS!!

jag testade på BIM -1 och fick ett svagt plus, när jag testade på BIM +3 var det inte starkare heller... men det är ju någon där inne, det känner jag, vissa kvinnor har lägre HCG-värden än andra, du kanske är en av dem??
    Vill du vara säker på din graviditet ska du ringa BM för att be om ett test!
  • gosensgos
    Friida11 skrev 2010-09-08 20:55:51 följande:
    bokade du ut remiss är det bara ringa dom ?
    Jag bara ringde dit
  • TheLove
    frau M skrev 2010-09-08 15:17:05 följande:
    Ringde Bm och bokade tid för inskrivning idag... tid 8/10 då kommer jag att vara i v10 (eller gå in i v10 den dagen.. )
    Jag ska på inskrivning den 28/9 i V.7+2  vilken skillnad... Har du fått tid för gyn? Det ska jag göra den 15/10 i V. 9+5. Min svägerska hade inskrivning två månader efter hon hade plussat, så det skiljer sig ju super mycket... Vi är på privat mödravård. Gick där förra gången med och det var toppen :)
  • jakeline

Hur mår ni då tjejor? Många som mår illa? jag mår bara illa när jag är hungrig, så det är skönt *peppar, peppar*. Har redan blivit känslig för dofter dock...

~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229♥*~
  • FruganH
    jakeline skrev 2010-09-09 08:48:48 följande:
    Hur mår ni då tjejor? Många som mår illa? jag mår bara illa när jag är hungrig, så det är skönt *peppar, peppar*. Har redan blivit känslig för dofter dock...
    Mår faktiskt helt okej skulle jag säga.
    Mår lite illa ibland, men då är det när jag är hungrig, precis som du. Jag hoppas inte det blir värre med just illamåendet. Hatar att må illa!

Annars är jag otroligt trött, magen är svullen (men funkar dock hyfsat igen, tack och lov!), lite molvärk då och då, kissar oftare och sen så har jag börjat få ont långt ner i ryggen (typ svanken/svanskotan och lite ut mot höften). Funderar på om det verkligen kan vara foglossningen som börjar redan nu, är ju bara i v7! Har ju läst att det kan komma när som helst, men jag hoppas verkligen att detta bara är något övergående, för herregud vad ont det gör ibland Obestämd
    Nån mer med ont i ryggen/höfterna?
  • solouniko

Under min förra graviditet hade jag ingen foglossning alls förutom liite i vecka 39. Nu är jag bara i vecka 7 och har redan lite ont i höfterna och ont som faaasen i svanskotan! Vad kan det bero på? Annars har jag lite molvärk då och då och lite ont i brösten men inte speciellt mycket.. Sist mådde jag superilla redan nu och var jättetrött. Men om man jan må bra och vara pigg är ju det bra såklart, även om mannästan hinner bli orolig

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • tove83

hej!
    hoppar in här!! är i v5  med första barnet.

{#emotions_dlg.flower}Solig VÅRBEBIS MAJ 2011 Solig{#emotions_dlg.flower}

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Skalbagge - Bf 1 maj, första barnet Emma86 - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet Therre - Bf 2 maj. 2:a barnet  gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Svea Maria - Bf 5 maj, 2:a barnet Dezert Roze -  BF 5 maj 2:a välsignelsen novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barne annaj84 Bf 7 maj 1:a barnet Elisss Bf 8 maj andra barnet MiDi Bf 9 maj, andra underverket Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Downn under - Bf 9 maj 2:a barnet Sabina87- BF 9 maj, 2:a barnet ellabella76-Bf 9 maj, 4:e barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Jenpuh - BF 10 maj, 1:a barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet smultr0n - bf 12 maj, 2:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet Maggan08 - Bf 13 maj 1:a barnet frau M - BF 13 maj, 2:a barnet. jakeline - BF 13 maj, 2:a barnet eelliinnaa- Bf 14 maj 1:a barnet Lyckomia - Bf 14 maj 1:a barnet Tidförbarn75 - Bf c.a 15 maj, 2:a miraklet Joanna84 - Bf 15 maj, 1:a barnet sarasessi -Bf 16 maj, 1:a barnet Tove83 -Bf 11 maj, förrsta barnet.
  • jakeline
    FruganH skrev 2010-09-09 09:11:28 följande:
    Mår faktiskt helt okej skulle jag säga.
    Mår lite illa ibland, men då är det när jag är hungrig, precis som du. Jag hoppas inte det blir värre med just illamåendet. Hatar att må illa!

Annars är jag otroligt trött, magen är svullen (men funkar dock hyfsat igen, tack och lov!), lite molvärk då och då, kissar oftare och sen så har jag börjat få ont långt ner i ryggen (typ svanken/svanskotan och lite ut mot höften). Funderar på om det verkligen kan vara foglossningen som börjar redan nu, är ju bara i v7! Har ju läst att det kan komma när som helst, men jag hoppas verkligen att detta bara är något övergående, för herregud vad ont det gör ibland Obestämd
    Nån mer med ont i ryggen/höfterna?
    jag är också trött... men å andra sidan har jag varit ute och "slarvat" två kvällar i rad... :P

Foglossningen kom relativt sent för mig... tror jag var i iaf sjunde-åttonde månaden. Hoppas det är övergående för dig, för det är inte kul med molande värk hela tiden..
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229♥*~
  • Tid för barn 75
    solouniko skrev 2010-09-09 09:23:08 följande:
    Under min förra graviditet hade jag ingen foglossning alls förutom liite i vecka 39. Nu är jag bara i vecka 7 och har redan lite ont i höfterna och ont som faaasen i svanskotan! Vad kan det bero på? Annars har jag lite molvärk då och då och lite ont i brösten men inte speciellt mycket.. Sist mådde jag superilla redan nu och var jättetrött. Men om man jan må bra och vara pigg är ju det bra såklart, även om mannästan hinner bli orolig
    Samma här gällande tidig bäckenuppluckring, det börjar redan kännas och jag är bara i vecka 6Tungan ute Men man kan inte annat än stå ut. Men så tidigt började det inte under min första graviditet. Annars är magen alltjämt krånglig, jag är hungrig mestadels men har inte mått illa alls. De där smakförändringarna har inte heller dykt upp än, men de kommer nog snart om det blir som sist. Hur som helst: Det är HÄRLIGT att vara gravid igen
Svar på tråden BF maj 2011