TeamX skrev 2010-09-11 17:05:29 följande:
Hej på er....
Nu vill jag ha tips!!
Jag går omkring och mår ständigt lite småilla mest hela tiden. Det knasiga är att jag SAMTIDIGT är hungrig.
Jag har märkt att om jag hela tiden äter något smått så mår jag bättre...men jösses, jag kommer ju att bli en flodhäst då!
Nån som har tips på vad man kan småäta på jobbet, som är nyttigt?
Det känns som om jag redan gått upp fem kilo, ha,ha...
Jag hoppas verkligen jag mår bättre på måndag då jag ska jobba, de senaste dagarna har jag mått pest och varit sååååå TRÖTT!!!
*sover, äter, sover, äter, sover, äter*

Jag känner likadant, jag kör på frukt jätte bra och nyttigt, känner mig piggare och blir inte alls lika grinig/lätt retlig, samma sak på morgonen innan jag går upp ur sängen så har jag en frukt på nattduksbordet som jag trycker i mig, sen är de väl bara att röra lite på sig ta små promenader osv, Men frukt är iaf något som jag tycker är toppen... Jag har ju dessutom turen att jobba på ett ställe med en stor salladsbar så emellanåt knycker jag lite där i från nån gurka, annanas ring, mozzarellaboll eller nå liknande, bara något litet ibland när man känner sig hungrig och sugen på nått. men frukt är något som jag rekomenderar stort:D:D
Prova de och hoppas på att de fungerar lika bra för dig som för mig, dricka vatten eller juice är ju också bra för att stilla hungern lite...
Lycka till