TeamX skrev 2010-09-09 16:11:23 följande:
Hej på er...
Jag är hemma med sjuk liten pojke idag...och jag känner mig nästan lika risig jag
Jag har dels en del grav besvär såsom molvärk, illamående och ömma tuttar. Sen har jag urinvägsinfektion som jag dragits med länge. För en vecka sen sa läkaren att han inte skulle skriva ut antibiotika, och att jag skulle dricka surt och försöka få bort det (hade då haft uvi i ca 2 veckor redan). Nu ringde han idag att de fått svar på odlingen och nu skulle han skriva ut antibiotika (känns inte så bra att äta sånt när man är nygravid tycker jag).
Ringde MVC och de sa att jag genast bör behandla för att uvi ökar risken för missfall!!
Blir lite arg på läkaren! Här har jag gått en vecka med uvi utan att få behandling, och han visste att jag är gravid!!
En dum fråga men...blir ju så orolig och nojjig nu...
vid ett missfall, blöder det ALLTID då?
Jag har ju inga blödningar öht, men blir ändå orolig med denna molvärk jag går runt med!
*skönt att skriva av sig*

Nej va taskigt av honom, borde han ju verkligen veta!
jag var hos BM idag på hälsosamtal och jag frågade henne om det alltid blöder vid missfall. Hon sa att till 99% gör det det. Det finns fall där man inte blöder men det är tydligen väldigt ovanligt.
Sen borde det ju göra ont oxå tycker man?
Molvärken är nog växtvärk och inget farligt det heller enl BM!! Så mola på ;)