Josefine K
vad jobbigt. hoppas allt går bra för er.
EvaChristina
är olika hur bebis rör sig, vissa dagar rör sig nog bebis mera och andra dagar lite mindre, men känner bebis varje dag.
har mycket sammandragningar här och det är jobbigt.
känner sig så begränsad då magen gör ont hela tiden och jag kan inte göra någonting.
Jag orkar inte göra så mycket, skulle vilja diska, plocka undan leksaker (barnen är för dåliga på att plocka undan) och damsuga och tvätta golvet, men jag kan inte, jag får så ont i magen.
Tog precis soppåsen som var för tung, så fick jätteont i magen, så fått sätta mig ner ett tag.
vi får ju myror i köket när vi inte är noggranna med disk och sopor och håller undan och sprayar hela tiden.
har myrdosa som fungerar sådär.
Så jobbar mannen mycket extra och är trött när han kommer hem, och ska somna Tobias när han kommer hem i vagnen ( jag orkar själv inte gå ut med honom i vagnen).
så behöver alla barnen och jag duscha och bada, vet inte om jag orkar bada dem själv idag.
Så ska vi packa för att åka till Göteborg till mina föräldrar då pappa fyller 50 år.
3 timmar minst i bilen imorgon, får väl åka tidigt på morgonen och hoppas Tobias 1 år sover då, för annars blir han rastlös och tycker inte om att sitta fast och skriker.
Har ju satt på sommardäcken på bilen, hoppas snön försvinner igen till imorgon.
Hoppas att de kan plocka bort alla prydnadsgrejor osv... när vi kommer annars blir det jobbigt med Tobias som ska pilla och klättra på allt och han är jättesnabb ( det är den åldern nu)
har fått lägga ner alla stolar här, för annars klättrar han upp på bordet, han kan själv ställa upp stolarna nu, så passa och passa får man hela tiden.
så stoppar han också allt i munnen, passa där också.
han biter oss för han håller på att få många tänder nu.
hoppas det är lugnare i magen snart så jag kan göra lunch.
ska bli så skönt när bebis kommit ut, så man kan bli som vanligt igen. Hoppas bebis stannar ett tag till i alla fall.