barbabelle skrev 2011-03-18 19:26:17 följande:
Idag går jag in i vecka 34!

Inatt eller imorse vid 03.30 tiden blev jag skraj så fort jag inte kände bebisens rörelser, då h*n oftast brukar röra på sig när jag ska gå på toaletten eller lägga mig igen. Så buffade jag x antal gånger, drack vatten, inget av dem hjälpte så efter ca 5 minuter så vaknade h*n till och buffade tillbaka. Huuaaa, gissa om att jag blev skraj. Jag som annars är så van vid att h*n rör på sig eller buffar eller ja någonting iallafall som får mig att känna mig lugn. Men nu måste jag också inse att det faktiskt kan gå upp och ner, vissa dagar kan h*n vara piggare eller tröttare. Och så blir det ju mindre plats för varje vecka som går för bebisen.
Ska till MVC nu på måndag och det ser jag såå fram emot! Får väl se hur det blir med SF måttet, om jag ska behöva gå på TUL igen eller inte. Hoppas allt är som det ska och att jag ligger emellan 30-31 cm (sf måttet).
Har beställt barnvagn i söndags! Det blev en Jumper X 3 in 1, svartfärg, och hoppas jag blir nöjd med den, då den enbart säljs på affärer i Umeå och i Lund. Beställde den via internet
pyretosnackan.se/barnvagnar/tako/jumper-x-bar.../
Ville ju ha lufthjul på alla fyra och då svängbara framhjul... Så hoppas vi innerligt att vi blir nöjda med vagnen!

Jag tror det är en sån vagn som min svägerska har... Den tar ganska stor plats ihopfälld (får inte plats i bagaget på vår bil vilket båda våra vagnar gör (har en liknande den ni beställt och en emmaljunga-look-alike)
MEN den är såå skön att köra. Visst går det inte så bra i massvis med snö men den funkar när det är lite snö, den funkar i grus och jag tror även att den borde funka i skogen.
Vår vagn som liknar er har mindre, gummihjul fram vilket gör den omöjlig att köra i skog eller snö men det funkar i grus...
Tror ni gjort ett bra vagnval :)