Jean skrev 2011-03-22 05:17:19 följande:
Grattis Jakeline!
Jag hade ocksa turen att vinna igar!!! Gjorde min dag totalt! Brevbaren kom med min aminingspyjamas jag kopt pa ebay och sa hade han med sig tva stora lador med en glassmaskin och en matberedare. MIn man tankte direkt att fasiken vad har denna gravida klickat hem nu pa internet..... Sa vi ringde foretaget som skicka dom och jag har vunnit tva koksmaskiner varda 6400kr for att jag precis fatt en inrednings tidnings premunation forlangd! Yay for mig! Verkligen super glad over mina lyxiga nya koks maskiner! Sa de ska goras frozen yoghurt, glass och sorbet... Yum...
Annars har jag matt battre dom senaste dagarna, inte sa mycke sammandragningar. Natterna ar varst da jag far grymt ont i hogra hoften och vaknar oftast vid tre tiden och kan inte somna om. Men nanstanns har jag fatt energi ifran (kanske vinsten) for idag har jag stor stadat koket och badrummet, tvattar mini's lakan och de senaste inkopen till honom. Vaskan maste packas helst imorgon sa den blir klar. Sa latt att dra ut pa de. Min forlos.lakare sa senaste de kanske satter igang redan om 3 veckor nu saaa...... Yay! Svart att fatta att snart hander de. Underbart!!!
I min vaska ska ocksa packas;
-Egen kudde
-Massage olja
-Eventuellt tennisbollar i en socka som min man kan massera mig med
-Varme kudde
-Smink (vill kunna kanna mig frash efter fodseln)
Kommer sakert pa mer.....
Åh grattis! Vad härligt!!!
Jag kommer packa ganska lätt jag med. Åkte hem efter två dagar sist, trots snitt, fick plats med allt i min kabinväska med jul. Något som SKA med är laptopen, kamera, mjuka sköna kläder till mig, två-tre ombyten till bebis, underkläder, amningsbh, toalettartiklar... VETEKUDDEN!!!! mycket viktigt. Så skönt att ha i svanken. Är det något mer som behövs kan maken åka hem och hämta det. och så får vi hoppas att babyskyddet kommer i tid den här gången, vilket det inte gjorde sist pga julhelgen...