• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Hansson83
    FruganH skrev 2011-04-07 14:10:02 följande:
    Nu ligger jag inne på specialförlossningen och har påbörjat igångsättning. Blodtrycket var 170/110 imorse efter en natts vila, så då fick jag blodtryckssänkande medicin och kort därefter fick jag reda på att de beslutat om igångsättning.
    Så nu hoppas jag bara att det hela ska gå hyfsat smidigt och att det inte tar flera dagar innan bebisen tittar ut.
    Uppdaterar er igen lite senare kanske.
    Lycka till!
    {#emotions_dlg.flower}
  • MissSindra

Bm besök idag:

V 34 (33+3)

SF mått:  35cm
    Blodtryck: 115/63
    Blodvärde: 111
    Hjärtslag: 140-150

annars allt ok, dock lite utslag på urinprov så ska lämna morgonurin på måndag för nytt test och besök hos bm och ev besök på bedömningsmottagningen om det inte ser bra ut.

• Charlott29
    TeosMamma skrev 2011-04-07 11:27:11 följande:
    nenababe; Härligt att det snart är dags, lycka till Flört

Jag har fått tid för Kejsarsnitt nu; 2 maj på FM... Exakt 7 dagar innan, blir perfekt. Börjar dock känna mig nervös och spänd, mest inför operationen eftersom jag tyvärr måste sövas, ingen vågar sticka i min ryggmärg Skrikandes
    Min man blev också lite nervös då han fick veta att han ska ta hand om lillkillen första timmen eller så, vet dock det kommer gå kanon men förstår honom.  

Visst var det fler här som skulle få KS? Ska ni sövas eller ryggmärgsbedövas? 

Nej, nu in i dushen och sen ut i det vackra vädret!! 

Kram alla Solig
    Hej,
    Jag har ett planerat kejsarsnitt inbokat den 11 maj. Jag kommer att få spinalbedövning.

Ja, det börjar närma sig nu, är så förväntansfull!
  • Kottemor
    FruganH skrev 2011-04-07 14:10:02 följande:
    Nu ligger jag inne på specialförlossningen och har påbörjat igångsättning. Blodtrycket var 170/110 imorse efter en natts vila, så då fick jag blodtryckssänkande medicin och kort därefter fick jag reda på att de beslutat om igångsättning.
    Så nu hoppas jag bara att det hela ska gå hyfsat smidigt och att det inte tar flera dagar innan bebisen tittar ut.
    Uppdaterar er igen lite senare kanske.
    Gud så spänannde, första bebisen ut i tråden! Lycka till!! {#emotions_dlg.flower}
  • Maruid

Fröken Hanna: Lycka till! Så skönt att det drar igång nu så att du slipper må dåligt. Och så mysigt att äntligen få träffa den inneboende!

Skalbagge: Skönt att allt var bra. Lugnande besked är SÅ skönt att få ; )

niiiica: Välkommen hit!

• JosefineK

Fròken Hanna: Lycka till!!! {#emotions_dlg.flower}

Allt bra hàr fòrutom helt sjukt uppsvullna fòtter och vader. Ser ut att tillhòra en sumobrottare typ... De enda skor jag fàr pà mig àr ett par gamla slitna Converse och flip flop... I òvrigt màr jag hur bra som helst, sover jàttebra, gàr bara upp 1-2 gg (halvt i sòmnen) och kissar, dricker litervis med vatten sà det àr ju inte sà konstigt.
    Har inga direkt tydliga sammandragningar men mycket stickningar och tryck dàr nere.
    Kànner mig allmànt uppblàst och osnygg men nu àr det ju bara 3 veckor kvar  Glad

• Minglanu

Fröken Hanna: Stort lycka till!

Kanske ligger du redan nu och snusar på din lilla plutt...Vi andra får avundsjuka vänta vidare

• Tiiinaa

Ikväll lever min bebis rövare i magen. Han sparkar mig så hela jag gungar. Haha. Spelar lite barnvisor för honom på spotify nu så vi får se om han lugnar sig!

JosefineK: Vad jobbigt att vara så svullen. Det har jag *peppar peppar* inte blivit. Använder du stödstrumpor? Kanske skulle hjälpa. Angående de där stickningarna du pratar om så har jag något liknande..eller ja det känns som typ elstötar som går från naveln ner till urinröret. Måste vara nån nerv som är i kläm eller nåt. Skitobehagligt! Ja bara ca tre veckor kvar här med. Jag är beräknad 29 april enligt ultraljudet så jag börjar bli lite nervös nu faktiskt :)