jakeline skrev 2011-04-07 10:26:41 följande:
jag tror iofs att man aldrig blir riktigt redo förrän det sätter igång. var nervös som sjutton innan förra gången. Men när det väl satte igång var jag lugn och fin. Det var inte förrän det blev tal om akutsnitt jag verkligen blev nervös. nu ser jag fram emot förlossning och bli tvåbarnsmor med skräckblandad förtjusning...
Naa de ar nog sa, redo blir man nog aldrig. =) Man far hoppas bara att man inte blir nan stress loppa eller radd. Blir de tal om akutsnitt sa kommer jag garanterat bli nervos...
FrokenHanna: Hoppas allt gar fint under natten och att bebis ligger i ratt lage i morgon bitti. Tank bara att snart har du din lilla bebis i dina armar. Underbart!
Va duktiga alla ar som virkar och syr sa mycket. a himla fina saker!! Jag gar mest runt och plockar hemma och slappar. Har ett projekt som jag skulle vilja fa klart innan bebis kommer och de ar att sy ett overdrag till min amnings fatolj/stol i bebis rum. Kanske skulle ta och mata upp stolen idag och be mannen kora mig till tyg affaren i morgon nar han ar hemma. Sa kanske man aven kan inskaffa lite till virkning och stickning. =) Gar de at skogen sa kommer ju mamma ner om tva manader och kan hjalpa.
37 hela veckor idag foresten sa bebis fardig utvecklad och kan nu komma fran idag till om fem veckor.... Tror han blir tidig men de skulle inte forvana mig m man far sitta har och vanat fem veckor till.... =) Kanns som jag skulle vara valdigt tacksam om jag slapp bli igangsatt som alla min kompisar men vi far se.