• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • nenababe

Stort grattis till er lilla flicka!
    Härligt att hon klarar sig på egen hand :)

(¯`°?.¸ ღ Lilleman 04, Prinsessan 07, Lillan 09 och Snuttan som kommer 17e april ღ ¸.?°´¯)
  • Ewima

Grattis FrökenHanna!! Skönt att ni mår bra trots de dramatiska omständigheterna!

• Mary

Åh, stort grattis frökenhanna!!! Mysigt att äntligen få sin bebis :) lycka till med allt nu och uppdatera oss gärna med en bild och så...

• Ewima

Förresten Hanna: jag har lite bebiskläder i stl. 46, om du vill ha dem kan jag skicka dem till dig, inboxa din adress bara.

• Fröken Löken

Fröken Hanna! Stort grattis till prinsessan!! :) skönt att allt gick bra till slut!

Niiica: Freja passar jättebra ihop med Elsa tycker jag :) Olle med för den delen!

• niiiica
    Fröken Löken skrev 2011-04-09 21:35:27 följande:
    Fröken Hanna! Stort grattis till prinsessan!! :) skönt att allt gick bra till slut!

Niiica: Freja passar jättebra ihop med Elsa tycker jag :) Olle med för den delen!
    Får se vad sambon tycker bara Olle har jag nog nämt men inte Freja :-0
  • FruMadde4barnTätt

Fröken Hanna
    Grattis{#emotions_dlg.flower}

sitter här och är så orolig för vår dotter som är på barnakuten med min man.
    hon har svullen mage och var jätteledsen och hade ont, hoppas jag snart får veta hur det går.
    Jag är så orolig, klockan går och går och jag har inte hört något från dem, hoppas det inte är allvarligt.
    Stackars Nathalie, hon vill inte åka in till sjukhuset men hon hade så jätteont i magen.
    Känns jobbigt att jag inte kan vara hos henne, och att jag inte vet hur hon mår....

• skalbagge

Stort grattis till första bebisen i trådenHjärta

• FruganH

Ewima: låter jättebra med kläder, har ju som sagt inget i dom storlekarna. Men jag vill självklart betala för dom. Går in på FL på mobilen här på BB och kan av någon anledning inte skicka privata meddelanden, men vill du skicka ett till mig så svarar jag när vi kommer hem?